baldviking Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Solberg vil vurdere innreise for pakistansk politiker. Qazi Hussain Ahmed er leder for Pakistans største, religiøse parti. 14. august er han invitert til Norge av Islamic Cultural Center i Oslo. Han er tidligere nektet innreise til Nederland og Belgia, muligens for uttalelser som indirekte kan oppfattes som støtte til terrorisme. http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/ar...rticleID=502459 Bør vi nekte utenlandske politikere som skal delta ved private arrangement i Norge innreise om vi ikke liker det de står for politisk? Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Bør vi nekte utenlandske politikere som skal delta ved private arrangement i Norge innreise om vi ikke liker det de står for politisk? Vi lot jo Clinton komma så eg ser ikkje kvifor vi skal gjøre forskjel på han og andre? Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Bør vi nekte utenlandske politikere som skal delta ved private arrangement i Norge innreise om vi ikke liker det de står for politisk? Nei, så fremt det hele går fredelig for seg, er dette en del av ytringsfriheten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Vel..er mange som har uttalt seg positivt om forskjellige grupper for så og ha trukket tilbake uttalelsen fordi den var gal. Vi har som sagt ytringsfrihet her i norge og ja, vi må vel egentlig bare holde på den. Så lenge fyren ikke søker om asyl her i norge så er det greit for meg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Bør vi nekte utenlandske politikere som skal delta ved private arrangement i Norge innreise om vi ikke liker det de står for politisk? Vi lot jo Clinton komma så eg ser ikkje kvifor vi skal gjøre forskjel på han og andre? Fordi denne mannen støtter bin Laden, type Osama og Co. Slike mennesker vil vi ikke ha inn i Norge. Aller helst burde USA utsette arrestordre på ham, så kunne vi arerestere ham og utlevere ham. De som støtter terrorister, mener jeg er terrorister å regne for selv. Særlig siden dette ikke er en vanlig pakistaner som støtter opp om al-Qaida, men fordi han er partitopp og åndelig leder i tillegg. Det er for ille om vi slipper ham inn! Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hvem er det som er idiot nok til å invitere denne skrullingen? Selv den ytterste fløy av FRP skjønner at man ikke kan invitere Haider eller Le Pen, selvom det kanskje hadde vært drømmen. Islamic Cultural Senter trenger en drøy pr-jobb for å dekke over all den negative omtalen de får nå. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (artikkelen var litt uklar på hans standpunkt, så..: ) La ham komme hit, be ham høyt og tydelig om å ta avstand fra og fordømme terrorisme på engelsk OG ikke minst morsmålet. Gjør han ikke dette så kast ham i fengsel og nøkkelen i sjøen. Dette kun hvis det skulle være noen tvil om hvor han står. Dersom det er fastslått at han støtter terrorisme direkte eller indirekte kan vi droppe formalitetene... Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Fordi denne mannen støtter bin Laden, type Osama og Co. Usa støttet jo Bin Laden dei og. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hvem er det som er idiot nok til å invitere denne skrullingen? Selv den ytterste fløy av FRP skjønner at man ikke kan invitere Haider eller Le Pen, selvom det kanskje hadde vært drømmen. Islamic Cultural Senter trenger en drøy pr-jobb for å dekke over all den negative omtalen de får nå. ^^ What he said. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Usa støttet jo Bin Laden dei og. ... FØR det ble kjent at han drepte amerikanere kanskje? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Usa støttet jo Bin Laden dei og. ... FØR det ble kjent at han drepte amerikanere kanskje? Min findes finde er min venn.. Lenke til kommentar
farke Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Fordi denne mannen støtter bin Laden, type Osama og Co. Usa støttet jo Bin Laden dei og. Ja, på den tiden sovjeterne invaderte Afghanistan. Amerikanerne ville hindre opprettelsen av et kommunistisk styre der, og trente opp Osama og co. og gav dem blant annet penger og våpen. Og alle husker vel Al-Quaidas takknemlighet for at Junaiten hjalp dem med å trygge deres eget hjemland... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 I prinsippet burde han jo få reise inn, men jeg liker det dårlig om han tar kontakt med medlemmer av terroristgrupper som bor i Norge. Om han skal få komme inn, bør det være under strengt vakthold hele tiden. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 I prinsippet burde han jo få reise inn, men jeg liker det dårlig om han tar kontakt med medlemmer av terroristgrupper som bor i Norge. Om han skal få komme inn, bør det være under strengt vakthold hele tiden. Hvem skal betale for vaktholdet da? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 La ham komme, han mener at Bin-Laden er en grei kar, so what, man har jo ytringsfrihet her i landet. Jokke: Skal man utsette arrestordre på folk i andre land, fordi de har ekstreme meninger? Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 La ham komme, han mener at Bin-Laden er en grei kar, so what, man har jo ytringsfrihet her i landet. Jeg er ikke jurist, men jeg mener at det står noe i straffeloven om at det er forbudt å oppfordre til kriminelle handlinger. All den tid terror er en straffbar handling, så kan man ikke påberope seg yttringsfrihet hvis man hyller Bin Laden og ber folk fortsette i hans forspor. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg er for total ytringsfrihet, slipp skrullingen inn. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 La ham komme, han mener at Bin-Laden er en grei kar, so what, man har jo ytringsfrihet her i landet. Jeg er ikke jurist, men jeg mener at det står noe i straffeloven om at det er forbudt å oppfordre til kriminelle handlinger. All den tid terror er en straffbar handling, så kan man ikke påberope seg yttringsfrihet hvis man hyller Bin Laden og ber folk fortsette i hans forspor. Det har du vitterlig rett i. Får bare håpe han sier noe dumt som blir tatt opp på video eller bånd da.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Får bare håpe han sier noe dumt som blir tatt opp på video eller bånd da.. Så du ønsker at han skal oppfordre til terrorhandlinger, istedet for å f.eks gjøre det motsatte, kun for å sverte muslimer? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Får bare håpe han sier noe dumt som blir tatt opp på video eller bånd da.. Så du ønsker at han skal oppfordre til terrorhandlinger, istedet for å f.eks gjøre det motsatte, kun for å sverte muslimer? Nei, ikke for og sverte noen som helst, men for å få tatt ham en gang for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå