SUPERJANNE Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 skal det ikke være 10 meter rekkevidde? jeg må ha de klint på hverandre får å få kontakt! pc`n er en ACER ferrari. jeg får heller ikke til å styre windows media player med fjernkontrollfunkjsonen på mobilen... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 jeg får heller ikke til å styre windows media player med fjernkontrollfunkjsonen på mobilen... Jeg fikk faktisk til dette da jeg la inn mine bluetooth drivere på nytt her på pcen. Sinnsykt fett egentlig Kan ligge i senga og styre musikk, noe som er bra digg Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 jeg får heller ikke til å styre windows media player med fjernkontrollfunkjsonen på mobilen... Jeg fikk faktisk til dette da jeg la inn mine bluetooth drivere på nytt her på pcen. Sinnsykt fett egentlig Kan ligge i senga og styre musikk, noe som er bra digg Long live Bluetooth Lenke til kommentar
Itw Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kan man ikke oppgradere FW selv med pc'en? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hvordan gjør man det? jeg må altså ha de klistra oppå hverandre og finner ikke windows media playern! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kan man ikke oppgradere FW selv med pc'en? Da må du i så tilfelle ha noe ekstrautstyr akkurat for øyeblikket. Men SE er i ferd med å utvikle slik at man kan oppgradere selv Da trenger man bare en dockingstasjon. Lenke til kommentar
gasp Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Fikk oppdatert FW til mobilen. Den løste problemet jeg hadde med ladinga av mobilen, nå lyser den ikke hele tiden når den lader. Men BT ble ikke bedre, får fremdeles ikke BT til å fungere. Så.... får vel reklamere på driten Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Tror problemet mit med bt kan være att jeg har prøvd og sende en mp3 fil som de andre tlf ikke kunne spille av, att derfor for i går sendte jeg helt fint bilder til en t610.... Og fikk misslyked ver gang jeg prøvde og sende den mp3 lyden til den tlf også men ikke når jeg sendte bilder... Lenke til kommentar
gasp Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Slik er det ikke hos meg, når jeg velger hvem jeg skal sende til via BT da står den å søker i 'Kobler opp' bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå