DevianX Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hey peolpe! Jeg bruker easydivx i disse late dager. Bruker også gordian Knot. Men jeg har et spørsmål ang. easydivx. Jeg omgjør ganske fort, på ca. 1 t og 25 minutter. Jeg lager alltid to cd'er for å få best mulig kvalitet på filmene mine. Men når filene er ferdig virker kun cd 2 i windows media player. Cd 1 funker ikke i det hele tatt. Derfor prøvde jeg å brenne ut cd 1 og prøvde på en maskin med 98. her funka den helt fint!Vel å merke seg kan man se cd 1 ved hjelp av the playa. Men det er et møkkaprogram som klikker stadig vekk. Har dere noen forslag om hva som kan gjøres for å se cd 1 på xp?? Peace Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Bruk GKnot med 2-pass encoding istedenfor, kongeprogram :smile: Men jeg antar at easydivx splitter filene automatisk (kjenner ikke programmet)? Skru av denne funksjonen hvis det er mulig og splitt filene manuelt med Nandub. Tipper det vil løse problemet. Ligger guide til hvordan du gjør det på http://www.doom9.org (tror jeg), det er veldig enkelt. [ endret av CSSSK den 2002-04-30 00:53 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå