Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 for å gjøre en kort historie enda kortere: 1- telefonen lå pent&pyntelig ved på skrivebordet 2- da jeg skulle sjekke klokka så hadde telefonen låst seg 3- da jeg prøvde å skru den av for så å skru den på igjen så er skjermen helt hvit og det kommer ingenting mer. løsningsforslag ? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hvis den fortsatt er sånn så ville jeg nok tatt den med til service, eller hvertfall hørt hva de har å si. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 den er enda vrang, har prøvd formateringstrikset med det hjalp ikke. Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Er nok styggt redd for at du må sende den inn til service. Hadde det samme problemet for en stund tilbake. de måtte resete telefonen og oppdaterte fw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 pokker :/ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 En gang da min klikket under firmware oppdatering, ville ikke telefonen starte. Jeg prøvde masse kombinasjoner, og etter ca. en halvtime prøvde jeg Kamera-knappen på siden og "Legg-på"-knappen. Det funket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå