data-smurf Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hei. har ett sinnsykt varme prob. skjermkortet mitt er så varmt at det svir når jeg tar på det, cpuen ligger på 60 c og rammen på 35. dette er da ikke normalt. jeg har : www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBAC1CL1 . der har jeg viften i front til å blåse inn. de to viftene i side døren ved skjermkortet blåser ut. viften på baksiden blåser ut . viften på toppen blåser inn. er dette en dun plassering? tar imot alle tips. Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) har tenkt på å ha viften i front til å blåse inn, snu de i side døra til å blåse inn. den bak til å blåse ut og den på top til å blåse ut. jeg syntes det var en god ide fra meg selv. men venter på forslag fra dere. Endret 11. august 2004 av data-smurf Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Viften foran kan blåse inn. Viften bak kan blåse ut. Sidendørviftene kan blåse inn. Toppviften kan blåse ut. Det burde fungere bra... Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 ok. kan den vifte løsningen jeg har nå på virke cpuen,ram og skjermkort? Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 tempratur sett Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Tja, vetikke helt. Men jeg tror nok nok det jeg forslo vil kjøle kassen din litt bedre. Viftene i siden vil trekke kald luft over skjermkort og chipset(?). Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) ja over chipset å. vil være litt nøye med varme siden jeg har fått nytt skjermkort (x800 Pro) Endret 11. august 2004 av data-smurf Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 men da fikser jeg dette imorgen tidlig, må nesten sove nå. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå