ilpostino Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 For et par år siden hadde jeg en skikkelig godsang på maskinen, men på grunn av diskkræsj ble denne sangen borte for evig tid. problemet mitt er at jeg ikke husker hva den het da den var lagret som unknown - unknown på maskinen (fikk den av en kompis) jeg regner med at sangen er minst 5 år gammel. melodien i sangen er svært enkel med en litt dyp mannestemme som synger. Jeg husker ikke så mye av teksten (på stående fot) men det jeg husker er: "When I see you you make me loose all control its like a fire burning deep in my soul" (regner med å komme på mer imorgen og redigerer denne posten fortløpende). Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 "When I see you, you make me loose all control like a fire burning deep in my soul..and when i feel you it feels like i am in heaven... And when i hear you calling its like heaven... I'll be there forever together, No I won't be alone." Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) funky green dogs - fired up ? http://www.vinylsearcher.com/searcher.aspx...s&stylemainid=1 GOOGLE ... før høre den en gang. Teksten finnes her: http://www.gurfel.com/@-lyrics/artists/f.shtml Endret 11. august 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Det er Inner circle !!! Er iallefall ganske sikker på det altså ! Eller kanskje ikke, jeg har den sangen men finner den ikke Det er kanskje den som JEG76 sier det er Endret 11. august 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) I've got a burning desire It feels like a fire burning deep in my soul You know its out of control I feel the temperature rising I think I'm capsizing Going out of my brain I think I'm going insane I wanna be the crick in your neck, trip in your step Face in the crowd that you never forget You're never gonna get rid of me Have to be removed forcibly I made it my mission tonight Scoping your vibe Getting some digits in the 4 1 5 Don't want someone to make love to me I Just friends and then well see Right Dead Back On It I know where you belong And you just keep me holding on Right Dead Back On It I'm feeling you so strong So tell me how could this be wrong Just go to work on me... I'll go to work on you... Definitely I feel attraction Chemical reaction But how many times have i been fed this kind of lie You need a certain kind of man You need to have the upper hand I do not think they understand I am not through with my demands I need personality please Intellectual breeze Ease of conversation, not a sexual tease Somebody devoted to me Stacked with sincerity But you dont know me But i know it feels Take a chance on something baby Show me how you feel Right Dead Back On It I know where you belong And you just keep me holding on Right dead back on it Feeling you so strong So tell me how could this be wrong Just go to work on me I'll go to work on you I wanna be the crick in your neck, trip in your step I need personality please Intellectual Breeze Take a chance on something baby Show me how you feel You dont know me I'd like to get to know you Get to know me Get to know me Get to know me Get to know me Right dead back on it I know where you belong And you just keep me holding on Right dead back on it Feeling you so strong So tell me how could this be wrong You dont know me I dont know you Get to know me Get to know me Get to know me Get to know me Get to know me Get to know me Right dead back on it I know where you belong And you just keep me holding on Right dead back on it Feeling you so strong So tell me how could this...[fades out] Endret 11. august 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 funky green dogs - fired up ? Stemte det. er det nå jeg skal begynne å grine slik at siklet renner? takker for rask hjelp Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Nå har jeg endelig funnet den versjonen jeg hadde også... 9 minutter med deilig sang... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 ok... får nok se om jeg finner den jeg og. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Nå har jeg endelig funnet den versjonen jeg hadde også... 9 minutter med deilig sang... Hvilken versjon var det? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Det står ikke noen sted. Det er Funky Green Dogs - Fired up! som var på Ministry of Sound Sessions 7 hvis det er til noe hjelp. Den er på 8673280 byes (altså nesten 9 MB) så den skal ikke vannskelig å finne da de andre versjonene er 3-5 MB. Dette er den versjonen jeg hørte på i "gamle dager". *mimre* Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) En klassiker! Det finnes UTALLIGE versjoner av den. Versjonen som er brukt på Ministry er "Club 69's Future Mix" Hmm...mye rot nå, finner nå info om at det er "Murk Vocal" som er brukt, ikke vet jeg, for jeg har ikke plata. Kan i samme slengen anbefale Funky Green Dogs - You Got Me Burning Up som er i samme gata. Endret 12. august 2004 av music-pilot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå