Lucas Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Jeg kan sikkert bidra med en litt mer "stil", enn bare header.Liksom, mer sånn komplett side eller grafisk profil, hvis du skjønner. Hvis det er av interresse. Jeg gidder neppe bidra med header til den nåværende sida. ville ikke jeg heller gjort ! men er du villig til å hjelpe med å rekonstruere sia ?` PM meg eller ta kontakt på msn ! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Ok, dette er bare en fem minutters jobb, og ikke noe jeg ønsker kritikk på Er sikkert ikke det beste jeg har laget men den er din om du vil ha den Ja dette er bedre enn hva jeg får til ! skal se om jeg får den opp ! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ok, dette er bare en fem minutters jobb, og ikke noe jeg ønsker kritikk på Er sikkert ikke det beste jeg har laget men den er din om du vil ha den Hvis jeg får lov til å slenge inn en bitteliten kritikk selv om du ikke ville ha det så ville jeg sagt at teksten skulle vert lysere... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Og at fonten var way to svær, malplassert og stygg som rakkern. Ellers var den vel brukbar, i ordets tynnere betydning. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Og at fonten var way to svær, malplassert og stygg som rakkern. Ellers var den vel brukbar, i ordets tynnere betydning. :!: Flire seg i hjel :!: Enig, men som sagt var jo det bare et fort gjort prosjekt han kan fikse på da.. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) han sa ! "ikke noe jeg ønsker kritikk på " da har vel dere respekt til å la være ? Endret 12. august 2004 av Lucas Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 han sa ! "ønsker ingen kritikk på dette" da har vel dere respekt til å la være ? Det jeg nevnte, tar ca. 7,3 sekunder å endre på. Ser virkelig ikke poenget i å bli sur over noe slikt. Dessuten, han posta den tross alt til all offentlighet på et stort forum, da må vi vel kunne gi litt kritikk uten at en tredjepart blander seg inn og blir sur. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 han sa ! "ønsker ingen kritikk på dette" da har vel dere respekt til å la være ? Det jeg nevnte, tar ca. 7,3 sekunder å endre på. Ser virkelig ikke poenget i å bli sur over noe slikt. Dessuten, han posta den tross alt til all offentlighet på et stort forum, da må vi vel kunne gi litt kritikk uten at en tredjepart blander seg inn og blir sur. ble ikke sur bare skuffet Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg kan sikkert bidra med en litt mer "stil", enn bare header.Liksom, mer sånn komplett side eller grafisk profil, hvis du skjønner. Hvis det er av interresse. Jeg gidder neppe bidra med header til den nåværende sida. ville ikke jeg heller gjort ! men er du villig til å hjelpe med å rekonstruere sia ?` PM meg eller ta kontakt på msn ! Jeg har noen design som jeg er litt fornøyd med jeg også, ta en titt: http://www.cpp.no/lotheladus/hjemmeside2.jpg http://www.cpp.no/lotheladus/hjemmside3.jpg Bare si ifra hvis dere vil lage noen hjemmeside ut av de Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Jeg kan sikkert bidra med en litt mer "stil", enn bare header.Liksom, mer sånn komplett side eller grafisk profil, hvis du skjønner. Hvis det er av interresse. Jeg gidder neppe bidra med header til den nåværende sida. ville ikke jeg heller gjort ! men er du villig til å hjelpe med å rekonstruere sia ?` PM meg eller ta kontakt på msn ! Jeg har noen design som jeg er litt fornøyd med jeg også, ta en titt: http://www.cpp.no/lotheladus/hjemmeside2.jpg http://www.cpp.no/lotheladus/hjemmside3.jpg Bare si ifra hvis dere vil lage noen hjemmeside ut av de har nettop satt en i arbeid med å lage en ny til oss..vil vente for å se resultatet ! Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) OK, så var fonten kanskje litt stor. Kan lett endres, men gidder ikke gjøre det dersom han ikke skal bruke den Gi beskjed om du vil ha den :!: Endret 12. august 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 OK, så var fonten kanskje littstor. Kan lett endres, men gidder ikke gjøre det dersom han ikke skal bruke den bruker din til vi får en bedre ! så den blir oppe en liten stund tror jeg nok ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå