Lucas Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Heisann... hadde ikke clue om hvor jeg skulle poste denne, så flytt den. Holder på å lage en hjemmeside til vår lokale LAN gjeng men trenger en header som innehold "Bjerkviklan.tk" og lurte på om noen som ville lage en for oss. selve siden er hvit/lys med ett rutenett som bakgrunn. MÅ ha en header ! på forhånd tusen takk.. hva er best til web side laging ? holder på med Dreamweaver... nesten nedreste innlegg for mer info Endret 12. august 2004 av Lucas Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hvor mye byr du? DreamWeaver er ypperlig til websidelaging. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hvor mye byr du? DreamWeaver er ypperlig til websidelaging. Han byr ett godt rykte og en god reklame for deg Syns han burde få en logo gratis jeg Men jeg er ikke flink nok så håper noen andre kan lage en til han ! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Han byr ett godt rykte og en god reklame for deg Syns han burde få en logo gratis jeg Men jeg er ikke flink nok så håper noen andre kan lage en til han ! denne stemmer jeg for ! men er KANSKJE villig til å legge ut ett par kroner..men arbeidet ditt går til ett godt formål..det gjelder jo det vi alle er glad i ! LAN (ihvertfall de fleste) jeg trenger en ganske mye. dere vil også få se reultat av siden tilslutt, men må ha header først ! Endret 12. august 2004 av Lucas Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Måtte bare Sånn, nå kan du begynne å lage hjemmesiden deres, så kan jeg heller prøve å gjøre den bedre senere selv om jeg er 'noob' Endret 12. august 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Nicklas: Det der er på ingen måte en logo, men (kanskje) en header, en veldig enkel en sådan. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Nicklas: Det der er på ingen måte en logo, men (kanskje) en header, en veldig enkel en sådan. Jeg vet, men tror han mente header selvom han sa logo Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Nicklas: Det der er på ingen måte en logo, men (kanskje) en header, en veldig enkel en sådan. Jeg vet, men tror han mente header selvom han sa logo Man ser på målene han ga at det var en header han ville ha. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ved nærmere lesning av posten, kan det faktisk se ut som om trådstarter sier "logo" og mener header. Ikke vet jeg... Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Ved nærmere lesning av posten, kan det faktisk se ut som om trådstarter sier "logo" og mener header. Ikke vet jeg... både og faktisk,Den skal stå øverst på hjemmesiden, liten miss der ja, ville vært kult om noen kunne photo shope litt, siden jeg ikker eier skillz... men trenger også en logo... håper noen vil lage en for "oss" som driver på med siden ! Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Hvis du betaler lokaltog kommer det til ett godt formål: Å forsette hating av verden! :!: hehe kunne ikke dy meg Over til noe mer seriøst. Hvis du skal ha en header med evt en logo på( Tar gratisjobber for å skaffe meg erfaring ) Hva skal den da inneholde, Fint om du kunne poste det her hva du vil ha for noe? Hva farger, motiver, figurer etc? Endret 12. august 2004 av Tready Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) OT, men hva mener du med uttalelsen i signaturen din, Tready? ("Må opplyse at tables er forsatt best!! ( for de som ikke [har lært divs)") Har du en form for begrunnelse? Endret 12. august 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det er et sitat fra irc, #tready. Når jeg sa at nå var det vekk med tables og fram med css, sa en fyr at tables er forsatt best , for de som ikke har lært seg divs. Uheldigvis har jeg ikke lært med divs enda Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Tables er ikke til å lage design med ! Det bruker man Divs og Css til ! Jeg er 'noob', men det er en ting jeg vet iallefall ! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Headeren skal inneholde " Bjerkviklan.tk "hadde vært kult med en BF DC og en CS fyr stående på hver side av headeren ! siden er faktisk hvit ! med rutenett som bakgrunn. Fin nåkka 3d kanskje eller nå anna fett som bakgrunn som passe tel resten av sia ! HER er siden den skal stå på (headeren) vet ikke om vi skal fjerne d øverste bildet å sette headern der eller der Bjerkviklan.tk står ! så bare mekk i vei ! Endret 12. august 2004 av Lucas Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 HER er siden den skal stå på (headeren) vet ikke om vi skal fjerne d øverste bildet å sette headern der eller der Bjerkviklan.tk står ! Det er ikke header/logo du trenger. Hele siden bør få en overhaling. En snacksy header på støgg side funker dårlig. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Headeren skal inneholde " Bjerkviklan.tk "hadde vært kult med en BF DC og en CS fyr stående på hver side av headeren ! siden er faktisk hvit ! med rutenett som bakgrunn. Fin nåkka 3d kanskje eller nå anna fett som bakgrunn som passe tel resten av sia ! HER er siden den skal stå på (headeren) vet ikke om vi skal fjerne d øverste bildet å sette headern der eller der Bjerkviklan.tk står ! så bare mekk i vei ! Skift farge på siden først og fremst(hater hvitt rutenett, eller rutenett i det hele tatt) Mulig jeg kan prøve meg på en header(er ikke super på logo design) men en header burde ikke skape noen problemer. Har lit erfaring i PS nå Men jeg må ha noe mer konkret på hva som skal være i headeren Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 HER er siden den skal stå på (headeren) vet ikke om vi skal fjerne d øverste bildet å sette headern der eller der Bjerkviklan.tk står ! Det er ikke header/logo du trenger. Hele siden bør få en overhaling. En snacksy header på støgg side funker dårlig. Dette er jeg helt klar over, er ikke jeg som har konstruert eller stått for farge/bakgrunn valg. det er Tbend her på forumet som lager i frontpage.... er enig med deg at stylen og ALT skulle vært annerledes, har sagt det til men. NEI hvITT E KULT...ehrm Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ok, dette er bare en fem minutters jobb, og ikke noe jeg ønsker kritikk på Er sikkert ikke det beste jeg har laget men den er din om du vil ha den Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg kan sikkert bidra med en litt mer "stil", enn bare header. Liksom, mer sånn komplett side eller grafisk profil, hvis du skjønner. Hvis det er av interresse. Jeg gidder neppe bidra med header til den nåværende sida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå