eraleks Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hei! Jeg lurer på om noen kunne hjelpe meg med hvordan man lager en drop down meny på hjemme siden? (når du holder over en link kommer en liste med underlinker opp, som f.eks. på denne siden http://www.fischer-ski.com/en/alpine/). All hjelp tas imot med takk, linker til tutorials eller en forklaring! Aleksander Lenke til kommentar
eraleks Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 ikke akkurat det svaret jeg var ute etter... Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 <select> <option value ="Jonas"selected="selected">Jonas</option> <option value ="Peer Gynt">Peer Gynt</option> <option value ="Mamma" >Mamma</option> </select> tenker meg det er noe sånt du er ute etter. Lenke til kommentar
eraleks Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Var ikke akkurat det jeg lette etter nei, man han andre linka til rett sted Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Drop Down Menu med CSS.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå