Blax Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har en HL2 kupong.. kan noen si meg hvordan jeg får tak i CS:S Beta? Du må ha CS:CZ og steam..så dukker det vell opp på steam lista over games Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Starter på skolen den 23. August jeg, så det blir litt CSS før skolen ja! Samme her! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) me2..men jeg klarer meg Edit: Innlegg nr: 200 Endret 12. august 2004 av Blax Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har en HL2 kupong.. kan noen si meg hvordan jeg får tak i CS:S Beta? Du må ha CS:CZ og steam..så dukker det vell opp på steam lista over games Må jeg ha CS:CZ og??? Faaen. trodde det holdt med HL2 kupong.. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har en HL2 kupong.. kan noen si meg hvordan jeg får tak i CS:S Beta? Du må ha CS:CZ og steam..så dukker det vell opp på steam lista over games Må jeg ha CS:CZ og??? Faaen. trodde det holdt med HL2 kupong.. Skal holde det og Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har en HL2 kupong.. kan noen si meg hvordan jeg får tak i CS:S Beta? Du må ha CS:CZ og steam..så dukker det vell opp på steam lista over games Må jeg ha CS:CZ og??? Faaen. trodde det holdt med HL2 kupong.. Skal holde det og Gudd! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har bare CS:CZ og Steam.. Må jeg ha en sånn HL2 kuppong? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hmm.. Har ikke skjønt alt dette jeg.. Når man kan begynne å laste ned CS:S er det sånn som det var når jeg lasta ned CZ at jeg betalte da? Eller må jeg i butikken? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 CS:S BETA får du tak i 18august da den dukker opp å GAMES i Steam..Etter som jeg har forstått må du ha CS:CZ...Men når CS:S kommer med Final,så er den med i HL2.. Tror det er slik Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har en HL2 kupong.. kan noen si meg hvordan jeg får tak i CS:S Beta? Du må vente til preloadinga starter.. så får du mulighet til å skrive inn den ATi-kodesaken. Jaja, skjønner det.. Jeg må da bruke Steam for å laste det ned? Skriver inn koden og laster ned? Enten det, eller sende inn koden pluss kvittering, og bilde av esken grafikkortet kom i +++ da vil de sende deg det, noe som vil ta lang tid, og du må kanskje (?) betale frakt en av veiene selv. Hva syns du høres lettest ut? HL2 blir vel lasta ned over steam hvis du har kupong da... Eller så kan du vel vise det i butikken når det har kommet ut i butikkene og få et spill. Men jeg tror ikke at Valve skal sende ut flere millioner kopier av HL2 nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå