razh0r Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Postet på HL2Fallout-forumet av Gabe Newell: Just got out of a review meeting. 8/11 the Cafe's turn on (tomorrow). 8/16 CZ/ATI users pre-load. 8/18 CZ/ATI turns on. 8/17 HL-2 pre-load starts (textures, audio and other stuff that doesn't change). Gleder meg til 18. August! Til og med HL2 preloading starter den 17 August! Ser ut som HL2 også nærmer seg! Kilde Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Skolestart og CS:S release. Ingen fin kombinasjon, men jaja :\ Lenke til kommentar
Blax Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Skolestart og CS:S release. Ingen fin kombinasjon, men jaja :\ så sant så sant..Blir ikke mye skolearbeid på meg Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Starter på skolen den 23. August jeg, så det blir litt CSS før skolen ja! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Starter på skolen den 23. August jeg, så det blir litt CSS før skolen ja! Fin fint..dæven jeg gleder meg Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Starter på skolen den 23. August jeg, så det blir litt CSS før skolen ja! samme her Lenke til kommentar
værdama Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 hmm urettferdig jeg start på skolen den 16 jeg Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Starter den 18. jeg Håper første dag blir veldig kort Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) aah!! så typisk! Reiser på folkehøgskole den 18 august jeg og der har de ikke internett!! edit: ang cs:s når vi laster ned beta'en av cs:s. vi laster det ned og får teste det en bestemt periode. Når den perioden er over får vi ikke spille det lengre. Er det da slik at det blir avinstallert på en måte? eller at de serverne som steam setter opp for den perioden legges ned? Kan ikke forestille meg at vi må laste ned cs:s for så å få det avinstallert, ettersom vi bare kan ta vare på grafikk, lyd og mange andre filer slik at det går raskere når den "skikkelige" versjonen kommer ut. Noen tanker om dette eller bør dette være en egen tråd? Endret 11. august 2004 av En Tiger Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg har en HL2 kupong.. kan noen si meg hvordan jeg får tak i CS:S Beta? Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg har en HL2 kupong.. kan noen si meg hvordan jeg får tak i CS:S Beta? Du må vente til preloadinga starter.. så får du mulighet til å skrive inn den ATi-kodesaken. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg har en HL2 kupong.. kan noen si meg hvordan jeg får tak i CS:S Beta? Du må vente til preloadinga starter.. så får du mulighet til å skrive inn den ATi-kodesaken. Jaja, skjønner det.. Jeg må da bruke Steam for å laste det ned? Skriver inn koden og laster ned? Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg har en HL2 kupong.. kan noen si meg hvordan jeg får tak i CS:S Beta? Du må vente til preloadinga starter.. så får du mulighet til å skrive inn den ATi-kodesaken. Jaja, skjønner det.. Jeg må da bruke Steam for å laste det ned? Skriver inn koden og laster ned? Enten det, eller sende inn koden pluss kvittering, og bilde av esken grafikkortet kom i +++ da vil de sende deg det, noe som vil ta lang tid, og du må kanskje (?) betale frakt en av veiene selv. Hva syns du høres lettest ut? Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Yeah, cs-s begynner å preloade på min bursdag Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg har en HL2 kupong.. kan noen si meg hvordan jeg får tak i CS:S Beta? Du må vente til preloadinga starter.. så får du mulighet til å skrive inn den ATi-kodesaken. Jaja, skjønner det.. Jeg må da bruke Steam for å laste det ned? Skriver inn koden og laster ned? Enten det, eller sende inn koden pluss kvittering, og bilde av esken grafikkortet kom i +++ da vil de sende deg det, noe som vil ta lang tid, og du må kanskje (?) betale frakt en av veiene selv. Hva syns du høres lettest ut? Sende inn. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Faen jeg gleder meg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Uansett er ikke den første uka av skolen ofte så hektisk. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 18 august ja. Er ikke så lenge til det. 1 uke til Lenke til kommentar
mokkmokk Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 pfff.. teite CS som tar vekk ressurser fra DODteamet for å bli ferdig *mumlemumle* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå