Gå til innhold

Geforce fx5600 xt


XonatoR2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig blir vel kanskje litt feil å si. Kortet kjører de fleste nyere spill greit (Doom 3 og FarCry ikke inkludert) så lenge du holder deg til 1024x768 og kanskje kutter ned noe på detaljene, så hvis du ikke er en stor spillentusiast så holder det sikkert i massevis.

 

Sammenligner du det derimot med Radeon 9800 Pro/GeForce 5900 Ultra eller bedre kort så er derimot svaret: Ja, det er dårlig.

Endret av Falconer
Lenke til kommentar
Dårlig blir vel kanskje litt feil å si. Kortet kjører de fleste nyere spill greit (Doom 3 og FarCry ikke inkludert) så lenge du holder deg til 1024x768 og kanskje kutter ned noe på detaljene, så hvis du ikke er en stor spillentusiast så holder det sikkert i massevis.

 

Sammenligner du det derimot med Radeon 9800 Pro/GeForce 5900 Ultra eller bedre kort så er derimot svaret: Ja, det er dårlig.

Nei det er faktisk helt rett å si at dette er dårlig. Det er dårlig sammenlignet med så og si alt. Det er feil å si at du kan kjøre nyere spill helt greit. Til og med FX 5200 slår dette kortet greit.

Lenke til kommentar

Ooops... du har så fullstendig rett. Sånn er det å sitte oppe langt på natta i denne forferdelige varmen og ikke legger merke til XT :blush:

 

Helt riktig - kortet er jxxxxg dårlig - treigere enn ett FX5200! Det støtter dog DX9, men hva hjelper vel det når det er alt for treigt til å kjøre DX9.

Lenke til kommentar
Jeg får vel ca 1400 3dmark 2003 med mitt GF4 ti 4200... så 5600 xt er bedre enn dette i DX9 ihvertfall... fikk vel ca 10700 i 3dmark01 (p4 2,4-533 buss)

Nei og nei ;) Ti4200 er ett mye, mye bedre kort, men det har ikke støtte for DirectX9, derfor får du lavere score enn trådstarter på 3DMark03.

 

Hadde trådstarter testet 3DMark 2001, tenker jeg han hadde fått 4-5000 som absolutt max.

 

Review av kortet: http://www.moddingworld.co.uk/fx%205600%203.htm

Endret av Falconer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...