A.J Green Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Fy fabian Clinton kan det å snakke for seg. Han er faen meg superstar i forhold til Bush og kerry. Nei pokker alt han sa på letterman virket logisk og korrekt. Håper Kerry klarer å endre grunnloven slik at Cliton får regjere! Noen med meg på den der? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Det er mange gode talere som ikke har en dritt å gjøre i lederstolen. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Stilig, synd jeg ikke fikk det med meg. Letterman har jo ikke akkurat spart på clinton-vitsene . Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Så programmet jeg også. Såå god var han ikke, han var litt sånn "sa jeg noe feil nå" når ingen turte le av vitsene hans.. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Clinton kan snakke for seg ja! Da jeg var ung, dum og naiv var han helten min Sammen med Bill den tredje. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Cliton er en god retoriker, ja. Så nettopp programmet. Artig. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det er mange gode talere som ikke har en dritt å gjøre i lederstolen. F.eks. Adolf Hitler. Nå skal det også sies at jeg ikke har noe imot Clinton, men Haltan har et poeng. Lenke til kommentar
HanDerre Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Clinton kan det å snakke , men han er ikke den eneste men å snakke er ikke alt det er handling som teller og ser man på det clinton utrettet som preisdent , så er han langt ifra den presidenten USA har hatt som har utrettet mest. Det fleste arbeidet foregår i administrasjonen. Presidenten er som oftest bare en front figur. Endret 11. august 2004 av HanDerre Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Nå trenger jo ikke den som har utrettet mest være den beste heller da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Nå trenger jo ikke den som har utrettet mest være den beste heller da Adolf Hitler fikk strengt tatt utry.. utrettet en god del. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Godt eksempel på hva jeg mente Haltan. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Godt eksempel på hva jeg mente Haltan. Jeg har ikke sagt at det var noe annet heller. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Uff..nå skulle jeg bare gi litt ros for at vi var på bølgelengde. Var ikke ment som rettelse, eller motargument eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå