knutby Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har tenk til å kjøpe en liten gave til ei venninde, men har jo ingen anelse hva jeg skal kjøpe... som vanlig... Noen som har noen gavetips til ei intelligent 20+ år gammel dame? Skal ikke signalisere at jeg er ute etter noe siden det er jeg ikke, bare en hyggelig avskjedsgave fra en venn. Fikk vite at hun hadde kjøpt noe til meg og synes at jeg må gjengjelde det.. legger meg nå å gambler på at det står noe her i morra siden jeg må kjøpe det før 3:30 i morra. I'm counting on you guys & girsl! Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hvor godt kjenner du henne? Fra jobben? Hva er budsjettet? Blomster er i hvertfall et must, selvfølgelig sammen med noe annet da. Dersom du kjenner henne godt og det ikke er noe formell fest e.l., så kan du jo gi henne noe morsomt (=kinky ). Hvis det blir for rart, så kan også vin eller annen dyr sprit være noe å se på. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Spørs hvor tett dere er, men om du hun skal reise bort er det kanskje fint å kjøpe noe som minner henne om deg? Lenke til kommentar
Mello Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Har tenk til å kjøpe en liten gave til ei venninde, men har jo ingen anelse hva jeg skal kjøpe... som vanlig... Noen som har noen gavetips til ei intelligent 20+ år gammel dame? Skal ikke signalisere at jeg er ute etter noe siden det er jeg ikke, bare en hyggelig avskjedsgave fra en venn. Fikk vite at hun hadde kjøpt noe til meg og synes at jeg må gjengjelde det..legger meg nå å gambler på at det står noe her i morra siden jeg må kjøpe det før 3:30 i morra. I'm counting on you guys & girsl! Dæven, visste ikke at du kjente noen av det kvinnelige kjønn, Flemming, im impressed. Endret 11. august 2004 av Mello Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Det er bare en kollega som slutter ikke noe mere.. Ja, en flaske vin er jo ingen dårlig ide. [ignore] mello [/ignore] Endret 11. august 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Si litt mer om personligheten hennes. En morsom bamse kan også være en idé, eller kanskje et fint vin- og flaskeopptrekkersett ved siden av vinen. Spørs litt hvor godt du kjenner henne... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Vin er bankers, sammen med et pent kort. Eventuellt, hvis dere har kjent hverandre godt, og har et bilde av dere to sammen, forstørr bildet, skriv en hilsen på det, og ramm det inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå