Mr.PK Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg satt å spillte MOHAA da maskina hengte seg, trykte inn reset knappen å skulle starte på nytt men da ville ikke maskina starte den *pip* lyden kom ikke og skjærmen skrudde seg ikke på. Reseta bios, alt funka. hva skjedde? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 har du overklokka noe da? kan jo være det da oxo ble maskina littegranne for varm eller.no :razz: sikkert en eller annen nerd som klarer å svare mer konkret enn meg da menne... Lenke til kommentar
sly Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Har samme oppsettet som deg,men med Creative skjermkort. Samme greia har skjedd for meg. Har fått melding om at KG7-kortet ikke er no gla i XP1800 (men det skal jo støtte det), Jeg prøvde å rette det med å sjekke bios-instillingene, fikk samme problemet mens jeg var i bios, og nå får jeg ikke stillt bios, men alt annet virker fint. Har prøvd bios uppdate, men det hjelper ikke. Så avvent et fornuftig svar før du gjør noe med problemet. Andre svar meg på meldinga: "BULKA BIOS'N" Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 snedikt det der.... det skjedde hos meg og en gang da jeg satt i windowsog hørte på mp3 så klikka PC-en. jaja får vel rstarte tengte jeg.men da var det bare svart skjerm. jeg prøvde alt men ingnting gikk. den var verken varm eller overklokket. leverte den inn men fikk ingenting på garanti eller noe. :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå