feNriZulven Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg har mistet noen mobiler m/simkort i løpet av åra. Nå lurer jeg på om det går an å kjøpe en brenner/leser så jeg kan ta backup av familiens simkort. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har sett en slik enhet som kan lagre alle kontaktene til sim-kortte ja Men jeg prøver og finne den artikkelen i nyhetsarkivet her på amobil (der stod også hvor man fikk tak i) men det virker som om det er nede akkurat for øyeblikket Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Mange telefoner lar deg jo ta backup til pc,n men ellers så har du jo denne her http://www.mobilefun.co.uk/product/2039.htm Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Der var den tingen der ja, takk for at du la til link Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det går vel ann å kjøpe et slikt Tvilling-kort..? Slik har vi værtfall i telefonen våres i bilen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå