Propaganda1 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 hei,har lyst til å fjerne den login delen av windows når jeg starter opp maskina,hadde den ikke før,men etter at jeg tukla litt med style xp,så fikk jeg den plutselig.... hvordan blir jeg kvitt den?? veldig irriterende,når jeg starter maskina og går å mekker meg frokost eller no,så liker jeg at den er klar til bruk når jeg kommer tilbake Takker på forhånd for all hjelp Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Tror jeg vet hva du mener... Gå på Start - Kjør - Skriv "control userpasswords2" - enter. Merk brukeren din og ta bort krysset for at brukere må angi brukernavn og passord. Restart så kommer du rett inn i windows. Det var dette du mente ikke sant? Sveinl. Endret 10. august 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 jepp,hørest rett ut.... Takker så mye Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 det stemte ikke helt,eller mer sannsynlig at jeg gjorde det feil,men problemet var at den logga på feil bruker konto automatisk....den logga på administrator,mens jeg vil at den skal logge på midt navn automatisk.... hvordan få til dette? Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 noen som kan hjelpe? hadde satt veldig pris på det Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 det kan hende at du må slette alle brukerkontoane. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Kontrollpanel > Brukerkontoer > Endre måten brukeren logger på eller av > klikk "avbryt" på popupen > velg bruk velkomstskjermen. Håper dette funker. Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Kontrollpanel > Brukerkontoer > Endre måten brukeren logger på eller av > klikk "avbryt" på popupen > velg bruk velkomstskjermen. Håper dette funker. nei,fordi da må jeg fortsatt trykka på min brukerkonto.... jeg vil at min brukerkonto skal starte automatisk.... er det trygt å slette de andre,selvom en av dem er administrator??? Lenke til kommentar
klo Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Last ned xp powertools, der kan du definere vilken bruker som skal logges på automatisk når maskina starter. http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx Endret 12. august 2004 av klo Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Enten så må du bare ha EN log-on (uten passord) eller så kan du se litt rundt på denne siden, så finner du sikkert noe tips som kan hjelpe. (orker ikke å finne frem til svaret på ditt spørsmål) Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Tror du gjorde det litt feil. Etter å ha startet "control userpasswords2" så skal du merke den brukeren du bruker og deretter fjerne krysset... Mulig du må aktivere påloggingen og så gjøre det på nytt. Sveinl. Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 trur du har rett Sveinl....virka som det stemmer nå...finner det ut ved neste reboot Takk for all hjelp. Mvh Proppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå