Gå til innhold

Hvordan vise mobilen en siste ære:)

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen!

Jeg kjøpte en t630 om dagen her, grunnet en _VELDIG_ slitt t68i (da mener jeg ikke bare en sprikke i displayet, jeg snakker om at joistick henger seg, at jeg måtte teipe fast batteriet for å holde det på plass etc.)

Siden en kompis av meg hadde en like slitt 5210 liggende fant vi ut at vi nesten måtte vise våre telefoner en siste ære...

Og siden vi begge er interessert i norrøn mytologi, hva annet en en skikkeli vikingbegravelse kunne være et alternativ? :p

Vi begynte og spikre ei flåte/skip/vrak hver, og ble tilfreds med ett par sponplater og et seil der det sto "Sony Ericsson, av ild har du kommet, til ild skal du bli" og hadde et bilde av Odin.

Kl 01.12 bar det ned til båten for å ro ut på sjøen å sette fyr på jævelskapen.

Dette gikk fint, Sony Ericsson batteriet eksploderte ikke (i motsetning til Nokia'n, som sa pang (eller POOOOF) etter ett par minutter) bare synd vi ikke fikk filmet dette) og telefonen var ganske så smelta etter ett par minutter, men fortsatte å brenne i min 20 min til...

Det som var skummelt var at fra nokia'n kom det GRØNN røyk da... og det stinket klor (PVC gass tror jeg det er?) dette er som kjent ikke en særlig sunn gass ( i motsetning til f.eks. o2) så vi tok beiene (eller årene) på ryggen og sprang (rodde) vekk fra jævelskapen... :)

Anyway, hele seansen (pluss forarbeidet) ble tatt opp på video, og har en film som skal legges på nett snart (kommer seff til å poste linken her når dette skjer)

Til alle dere andre: ikke kast de gamle telefonene, gjør noe morro!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  jalleks skrev:
Hmm... Er fristende til å gjøre noe moro ja, men er det smart? :nei: Jeg sier til dere som har ødelagte mobiler: Pant dem istedet hos din nærmeste telefon/mobilforhandler :yes: Spar på naturen og ikke forurens! :thumbup:

enig med deg spar naturen den er vel mer enn nok ødeleggelse av naturen!

OffTopic:

Spesielt av regnskogen!

Endret av Lech_Nech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...