Gå til innhold

Komplett er trege og 0 service


Anbefalte innlegg

Hei her er er en liten advarsel om Komplett, og min dårlige erfaring.

 

De stenger butikken om sommeren. Er noe feil kjør retur, penga tilbake.

 

Har forståelse at ting går tregere i fellesferien...men tar alle ferie samtidig?

 

Det som irriterer meg er at:

Jeg ringer 3 ganger og får svada/arrogante svar. Og det jeg venter på (rma) blir utsolgt 2-3 eller var det 4 ganger ?

Det blir ikke holdt av til meg. OG når endelig rma er godkjent og ferien er over..

skjer ikke noe...

 

Min historie.

Bestilte 2 varer en var skadet når jeg pakket opp. Esken uskadet. Følte att dette hadde skjedd hos komplett.

 

Denna dritten bestillte jeg sent juni.

 

Ringte først og fiksa rma 12.07.04

Rma motatt fra Komplett 13.07.04

Posta det til Komplett 14.07.04

På lager hos komplett 21.07.04

Rma er ok fra dem- 04.08.08

Varen kom inn på lager 09.08.04

 

09.08.04

Jeg ringte retur siden kansje ferien er over nå. Ble så skuffa over den telefonen-samtalen.

 

Jeg/Vi har hatt ferie,vi har 200000 kunder. Vet ikke når det kommer inn jeg er ikke oppdater.Du må da skjønne at vi ikke har tid. Du må bare vente.

 

Jeg sa at det var surt å vente så lenge, siden dem hadde gjort feil, og nå bad jeg om å få penga, hevet kjøpet.

 

For sent det retur gikk ut for lenge siden.

Jeg sa jeg ville kjøpe ett annet sted.

 

Nei da måtte de gjøre det til hele Norge. Må si at hver gang jeg ringte ble jeg bare mere å mere skuffa og irritert.

 

Jeg spurte om kompensajon for ikke å ha varen i mine hender, fikk til svar at jeg burde bare ha returnert varen.

 

Føler at komplett ikke har styring på web og at for mange tar ferie på samme tid.

 

Men jeg sitter uten varen og i mellomtiden kommer en bedre versjon, jeg spør om jeg kan slette eller betale imellom for å føle at jeg ikke har ringt og venta forgjeves, nei. nei. ikke snakk om.

 

Om han bare hadde beklaget at det tok tid og at han skulle få fortgang, hadde det hjulpet.

Men nå kommer jeg ikke til å bestille mere med sånn service.

Greit så lenge du bestiller/ betaler, men hva med etter salget?

 

10.04.04

Ikke sendt enda :(

 

Verste er at kjerringa maser mere på meg enn jeg gidder å mase på dem :)

Må si at jeg ga opp for lenge siden men, er det mulig å være litt mere ydmyk ?

.

Edit dato feil

Endret av shakey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en sak her midt i ferien.

 

Kjøpte en billig eltax DVD-spiller til søstera mi til jul. Denne tok plutselig kvelden og jeg sendte derfor mail til komplett for å finne ut hvorfor jeg ikke fikk returnr eller hva det nå heter. Hadde da trykket på "Send nr" flere ganger.

Fikk da som svar at jeg bare skulle merke pakken med kundenr.

 

Etter 2 uker fikk jeg mail tilbake at spilleren var kaputt, men de hadde ikke flere inne av denne typen. De sendte meg derfor den nye billigmodellen som sikkert kostet det samme som den jeg kjøpte først. (6-700,- kroner).

 

Det kaller jeg god service.... og midt i sommerferien attpåtil :thumbup:

 

Edit: Jeg forstår godt at du blir frustert hvis du ringer dem og møter liten forståelse. Ville bare dele min første erfaring med komplett.... :yes:

Endret av [Atomic_Bomberman]
Lenke til kommentar

Jeg bestilte 2 raptorer klokka 07:30 på mandag. Dette er 2 dager siden og ordren har fremdeles bare status som mottatt.

 

Rekker vel ikke få dem i posten før helga regner jeg med...

 

Før i tiden hadde komplett pakket og sendt det på dagen eller minst dagen etter. Har bestilt i ferie-tida før men de har aldri vært så treige.

 

Lurer nesten på å slette ordren og bestille fra en annen nettbutikk.

 

Sveinl.

Lenke til kommentar

Merkelig. Jeg bestillte noe en morgen. 30 min senere sendte jeg de en mail å sporte om jeg kunne legge noe til i ordren. Like etter fikk jeg svar om at det ikke var mulig da pakken allerede var sendt

 

Dagen etter bestillte jeg på nytt, pakket og sendt i løpet av en halv time.

 

Komplett har alltids vært fabelaktig når jeg har bestillt.

Og har i tillegg hatt flere retursaker med de (de fleste om sommern) som har gått upåklagelig...

Lenke til kommentar
' date='11/08/2004 : 01:13'] Jeg kan da prøv å trøste deg med at til og med netshop.no er treige nå i ferien..... tok dem 2 dager bare å plukke varen....

 

So be patience.... :yes:

Det er jo ingenting i forhold til det komplett har gjort med det bestillingen jeg bestilte ca midten av juni. En av varene var ikke på lager og de har enda ikke fått den, nå må jeg si jeg begynner å bli litt utålmodig, men jeg tror de snart skal få den varen.

Lenke til kommentar

Vel, nå har det gått 3 arbeidsdager allerede og pakken ble innlevert til det lokale postkontoret "stokke" klokka 15:25 i dag.

 

Egentlig skulle Raptorene vært i maskinen nå :cry:

 

Komplett har med andre ord en leveringstid fra bestilling på 5-7 dager. Jeg har bestilt tidligere i år også, og da greide de å levere 14 dager etter at alle varene kom på lager.

 

Sveinl.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...