Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg trollet ikke. Jeg mener det dypt inn i mitt hjerte. Er man idiot så er man idiot, og fortjener ikke bedre. ...! Og det samme gjelder for "er man fattig, så er man fattig og fortjener ikke bedre", right? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 ...! Og det samme gjelder for "er man fattig, så er man fattig og fortjener ikke bedre", right? Ping JoachimR. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) En kompis av meg hoppa i fra en klippe på 18-19 meter på mandag. Han mente selv at det ikke var vondt. Ja det var kick det edit: 20 meter!! Endret 12. august 2004 av Equerm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 ...! Og det samme gjelder for "er man fattig, så er man fattig og fortjener ikke bedre", right? Ping JoachimR. Seriøst? Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg trollet ikke. Jeg mener det dypt inn i mitt hjerte. Er man idiot så er man idiot, og fortjener ikke bedre. ...! Og det samme gjelder for "er man fattig, så er man fattig og fortjener ikke bedre", right? Hvis du gjør deg selv fattig med vilje så. Hvis du blir født uten en dritt, så er jo det veldig synd for deg, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg trollet ikke. Jeg mener det dypt inn i mitt hjerte. Er man idiot så er man idiot, og fortjener ikke bedre. ...! Og det samme gjelder for "er man fattig, så er man fattig og fortjener ikke bedre", right? Hvis du gjør deg selv fattig med vilje så. Hvis du blir født uten en dritt, så er jo det veldig synd for deg, men ikke noe mer. Dø... off-topic Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Når han absolutt skal bade og tøffe seg fortjener han ikke bedre For et medfølende medlem av forumet vi har her gitt... Jeg trollet ikke. Jeg mener det dypt inn i mitt hjerte. Er man idiot så er man idiot, og fortjener ikke bedre. Ok, jeg har ikke lyst til å få warn på personal attack, men dette er vel nesten verdt det! At det går an å snakke sånn i en tråd der en venn av offeret forteller om sine bekymringer etter at dette skjedde. Har du sosiale antenner, eller? Jeg blir så sinnsykt forbanna når du kan få deg til å si sånt. Greit, han som hoppet gjorde ikke verdens smarteste ting, men jeg er ganske så sikker på at han har oppdaget det. Ikke smør det mer inn på venner og bekjente i alle fall! Beklager om dette var for sterkt, B|Real, enden og dere andre, men om noen skulle hatt ban her, så er det Arntfinn! Endret 12. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Når han absolutt skal bade og tøffe seg fortjener han ikke bedre For et medfølende medlem av forumet vi har her gitt... Jeg trollet ikke. Jeg mener det dypt inn i mitt hjerte. Er man idiot så er man idiot, og fortjener ikke bedre. Ok, jeg har ikke lyst til å få warn på personal attack, men dette er vel nesten verdt det! At det går an å snakke sånn i en tråd der en venn av offeret forteller om sine bekymringer etter at dette skjedde. Har du sosiale antenner, eller? Jeg blir så sinnsykt forbanna når du kan få deg til å si sånt. Greit, han som hoppet gjorde ikke verdens smarteste ting, men jeg er ganske så sikker på at han har oppdaget det. Ikke smør det mer inn på venner og bekjente i alle fall! Beklager om dette var for sterkt, B|Real, enden og dere andre, men om noen skulle hatt ban her, så er det Arntfinn! Trådstarter har skrevet at bademesteren ikke er mer enn en bekjent. Jeg øser ikke ut at min hjertevarme til hvem som helst, og hvis noen tar seg nær av mine meninger er det bare synd for dem. Jeg burde bli bannet fra forumet? Så mye for ytringsfriheten. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Likevel. Man har såpass respekt at man ikke sier sånn. Faen, har du ingen sperrer for hvor mye dritt du kan lire av deg og ikke eller? Sånne som deg burde sitte under Moskva-Marit når hun fjerter. Møkkamann! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Enig der. Èn ting er å være så dust at du legger deg i veien med mummidrakt og ber kompisen filme, en helt annen ting er når du dør pga. en stupeulykke. RIP. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Respektere mennesker? Haha, den var god Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Respektere mennesker? Haha, den var god Kanskje du bør starte med å respektere deg selv først. Faen, at du ikke skammer deg over deg selv. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Arntfinn fortjener en 1-måneders ban. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Respektere mennesker? Haha, den var god Kanskje du bør starte med å respektere deg selv først. Faen, at du ikke skammer deg over deg selv. Jeg skammer meg over hodet ikke for at jeg ikke har noe medfølelse for bademesteren. Jeg respekterer meg som person. Hvis ikke kunne jeg like godt gå og dø med det samme. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg øser ikke ut at min hjertevarme til hvem som helst, og hvis noen tar seg nær av mine meninger er det bare synd for dem. Noen burde slått deg. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg skammer meg over hodet ikke for at jeg ikke har noe medfølelse for bademesteren. Jeg respekterer meg som person. Hvis ikke kunne jeg like godt gå og dø med det samme. Jeg anbefaler deg å vurdere siste setning Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) No offense til enkelte, men det er ikke bare Arntfinn som ikke viser respekt til trådstarter. Hva med alle som må diskutere bort tråden med off-topic piss. Send en PM til admin eller Arntfinn, ikke ta det her. MountainRivera: Håper det går bra selv om han kanskje ikke har oddsene med seg. Endret 12. august 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
T.L Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Siste nytt er at at tilstanden er fortsatt alvorlig, men at det er sett tegn til bedring. Og Arntfinn, der han hoppet fra er et vanlig sted å hoppe fra, han var bare uheldig, og du mener han fortjener det? Jævla gnom! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 det er sett tegn til bedring. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) det er sett tegn til bedring. Amen to that. Godt å se at flesteparten er enige med meg her... Endret 12. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå