Den Røde Tsar Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Vi krysser fingrene Passer denne egentlig under "søppel" Det er på søppel du finner de medfølende nerdene. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 La oss alle krysse fingrene! Men seriøst, hoppe fra 12 meter er ikke noe sjakktrekk. Selv har jeg aldri vært høyere enn 7 meter. 22,5 meter er rett og slett idiotisk. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Det jeg hørte nå er at han er hjernedød, det er kun respiratoren som holder han i live. Så han slår nok følge med vinden snart. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg bor i kongsberg (byen som dette skjedde i) og jeg tror at det er ganske vanelig å hoppe fra dette stedet... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 22,5 meter? Det er sinnsvakt høyt, og egentlig har jeg ikke helt troen på at du hoppa fra en slik høyde. Men selvfølgelig, du kan nok ha gjort det. Hvor var det btw? Om du vil tro på at jeg har hoppa eller ikke er jo opp til deg. Stedet ligger på en øy som heter Usken, ikke så veldig langt fra stavanger. Jeg er klar over det nå i ettertid at det vi gjor var rett og slett helt idiotisk og meget farlig. Vi hoppa fra 12 meter, men vi syntes ikke at det var noe særlig høyt. Så vi klatret helt til vi fant den perfekt hylla vi kunne stå på. Vi ville ha et skikkelig adrenalinkick, og det kan jeg love deg vi fikk. Uanset, vi kommer ikke til å gjøre det igjen. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Huff, mista en god nabo i fjord sommer da han stupa fra 3 meter. Lå en forbanna tømmerstokk i vannet Synd det med vennen din , mine tanker går til familie og bekjtene. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det jeg hørte nå er at han er hjernedød, det er kun respiratoren som holder han i live. Så han slår nok følge med vinden snart. uff, synes synd på familie og venner Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Har selv stupt fra 7 meter og hoppet fra 12. Det er skummelt, så jeg hadde aldri tord 20 meter. Håper det går bra med han. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Håper det går bra med han. Det jeg hørte nå er at han er hjernedød, det er kun respiratoren som holder han i live. Så han slår nok følge med vinden snart. lese er no dritt Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Når han absolutt skal bade og tøffe seg fortjener han ikke bedre Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Når han absolutt skal bade og tøffe seg fortjener han ikke bedre Finner ikke ord Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 stakkar... synd fø han... har selv stupt frå 10 meter .... det er nok.. gjør nok aldri det ijen nei Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Håper det går bra med han. Det jeg hørte nå er at han er hjernedød, det er kun respiratoren som holder han i live. Så han slår nok følge med vinden snart. lese er no dritt Jeg er en religiøs mann (gutt, da:)) og jeg tror på mirakler. Så det så Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Så trist. Jeg har selv hoppet fra noe de kaller for 16. meteren, men tror nok det er mer i nærheten av 12-13 meter, egentlig. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 En kompis av meg hoppa i fra en klippe på 18-19 meter på mandag. Han mente selv at det ikke var vondt. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Når han absolutt skal bade og tøffe seg fortjener han ikke bedre Finner ikke ord Do not feed the troll... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 En kompis av meg hoppa i fra en klippe på 18-19 meter på mandag. Han mente selv at det ikke var vondt. Hvorfor skal det være vondt? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 En kompis av meg hoppa i fra en klippe på 18-19 meter på mandag. Han mente selv at det ikke var vondt. Hvorfor skal det være vondt? Hm, jeg bare innbiller meg at du kjenner det ganske godt under beina når du treffer vannet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 En kompis av meg hoppa i fra en klippe på 18-19 meter på mandag. Han mente selv at det ikke var vondt. Hvorfor skal det være vondt? Hm, jeg bare innbiller meg at du kjenner det ganske godt under beina når du treffer vannet. Når man er over 15 meter bør man bruke sko. Ellers kjenner jeg en som har stupt fra 30 meter uten å få nevneverdig vondt. Skal det gjøres, skal det gjøres rett. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Når han absolutt skal bade og tøffe seg fortjener han ikke bedre Finner ikke ord Do not feed the troll... Jeg trollet ikke. Jeg mener det dypt inn i mitt hjerte. Er man idiot så er man idiot, og fortjener ikke bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå