Gå til innhold

Tillstanden kritisk for 18 åring


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Jeg trollet ikke. Jeg mener det dypt inn i mitt hjerte. Er man idiot så er man idiot, og fortjener ikke bedre.

...!

 

Og det samme gjelder for "er man fattig, så er man fattig og fortjener ikke bedre", right?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trollet ikke. Jeg mener det dypt inn i mitt hjerte. Er man idiot så er man idiot, og fortjener ikke bedre.

...!

 

Og det samme gjelder for "er man fattig, så er man fattig og fortjener ikke bedre", right?

Hvis du gjør deg selv fattig med vilje så. Hvis du blir født uten en dritt, så er jo det veldig synd for deg, men ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg trollet ikke. Jeg mener det dypt inn i mitt hjerte. Er man idiot så er man idiot, og fortjener ikke bedre.

...!

 

Og det samme gjelder for "er man fattig, så er man fattig og fortjener ikke bedre", right?

Hvis du gjør deg selv fattig med vilje så. Hvis du blir født uten en dritt, så er jo det veldig synd for deg, men ikke noe mer.

Dø...

 

off-topic

Lenke til kommentar
Når han absolutt skal bade og tøffe seg fortjener han ikke bedre

For et medfølende medlem av forumet vi har her gitt... :roll:

Jeg trollet ikke. Jeg mener det dypt inn i mitt hjerte. Er man idiot så er man idiot, og fortjener ikke bedre.

Ok, jeg har ikke lyst til å få warn på personal attack, men dette er vel nesten verdt det! At det går an å snakke sånn i en tråd der en venn av offeret forteller om sine bekymringer etter at dette skjedde. Har du sosiale antenner, eller? Jeg blir så sinnsykt forbanna når du kan få deg til å si sånt. Greit, han som hoppet gjorde ikke verdens smarteste ting, men jeg er ganske så sikker på at han har oppdaget det. Ikke smør det mer inn på venner og bekjente i alle fall!

 

Beklager om dette var for sterkt, B|Real, enden og dere andre, men om noen skulle hatt ban her, så er det Arntfinn!

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Når han absolutt skal bade og tøffe seg fortjener han ikke bedre

For et medfølende medlem av forumet vi har her gitt... :roll:

Jeg trollet ikke. Jeg mener det dypt inn i mitt hjerte. Er man idiot så er man idiot, og fortjener ikke bedre.

Ok, jeg har ikke lyst til å få warn på personal attack, men dette er vel nesten verdt det! At det går an å snakke sånn i en tråd der en venn av offeret forteller om sine bekymringer etter at dette skjedde. Har du sosiale antenner, eller? Jeg blir så sinnsykt forbanna når du kan få deg til å si sånt. Greit, han som hoppet gjorde ikke verdens smarteste ting, men jeg er ganske så sikker på at han har oppdaget det. Ikke smør det mer inn på venner og bekjente i alle fall!

 

Beklager om dette var for sterkt, B|Real, enden og dere andre, men om noen skulle hatt ban her, så er det Arntfinn!

Trådstarter har skrevet at bademesteren ikke er mer enn en bekjent.

 

Jeg øser ikke ut at min hjertevarme til hvem som helst, og hvis noen tar seg nær av mine meninger er det bare synd for dem.

 

Jeg burde bli bannet fra forumet? Så mye for ytringsfriheten.

Lenke til kommentar
Respektere mennesker? Haha, den var god

Kanskje du bør starte med å respektere deg selv først. Faen, at du ikke skammer deg over deg selv.

Jeg skammer meg over hodet ikke for at jeg ikke har noe medfølelse for bademesteren. Jeg respekterer meg som person. Hvis ikke kunne jeg like godt gå og dø med det samme.

Lenke til kommentar

No offense til enkelte, men det er ikke bare Arntfinn som ikke viser respekt til trådstarter. Hva med alle som må diskutere bort tråden med off-topic piss. Send en PM til admin eller Arntfinn, ikke ta det her.

 

MountainRivera: Håper det går bra selv om han kanskje ikke har oddsene med seg.

Endret av evil-twin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...