MountainRivera Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=238507 Jeg veit hvem denne karen er, håper ikke han dør av skadene han har pådratt seg Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Vi krysser fingrene Passer denne egentlig under "søppel" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Uffda, får håpe det går bra med ham. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Du må jo være helt sprø hvis du stuper fra 12 meter Har selv hoppet fra 22.5 meter og kommer aldri til å gjøre det igjen, etter at det har kommet ganske mange alvorlige skader. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Får håpe det går bra med han! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Action --> Reaction.... Uansett, synd. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 10. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Du må jo være helt sprø hvis du stuper fra 12 meter Har selv hoppet fra 22.5 meter og kommer aldri til å gjøre det igjen, etter at det har kommet ganske mange alvorlige skader. Det er et populært sted å stupe, tro det eller ei så har det aldri skjedd noe lignende, værtfall ikke i den generasjonen som er nå.. Lenke til kommentar
farke Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Sjekker ikke folk dybden der de hopper lenger? You reap what you sow. Slik er det bare. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 farke: - Landet på magen Au... Lenke til kommentar
salif Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Tror ikke det er dybden der som var problemet, men at han landet på magen. Å lande feil fra så store høyder er som man ser her... Livsfarlig. :O Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Huff. ca 30min under vannet? Om han overlever er det store sjangser for at han blir grønnsak. Eller? Lenke til kommentar
salif Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Fra Definition of drowning. On surface, the brain will die after approximately 6 minutes. However, if submersed in cold water the metabolism can slow down significantly, and one case is documented where a child survived drowning after being submerged in cold water for 70 minutes, and another case of an 18 year old man, surviving 38 minutes under water. Så det er håp Endret 11. august 2004 av salif Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 surviving = grønnsak? Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 11. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 surviving = grønnsak? Ja, det er det jeg tror å, når hjernen er så lenge under vann uten tilgang til luft, så går det desverre galt. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Du må jo være helt sprø hvis du stuper fra 12 meter Har selv hoppet fra 22.5 meter og kommer aldri til å gjøre det igjen, etter at det har kommet ganske mange alvorlige skader. Logikken i den utalelsen er like smart som avataren din. Det er da ingen automatikk i at stuping fra 12 m er mindre farlig enn spiker fra 22.5 m, alt kommer ann på ferdigheter Håper det går bra med kammis'n din, uten varig men forhåpentligvis :krysse fingrene: Endret 11. august 2004 av dub Lenke til kommentar
akarno Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Huff... 12m og rett på magen. Håper han overlever da, men tror nok han blir ganske grønnsak ja Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 11. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Du må jo være helt sprø hvis du stuper fra 12 meter Har selv hoppet fra 22.5 meter og kommer aldri til å gjøre det igjen, etter at det har kommet ganske mange alvorlige skader. Logikken i den utalelsen er like smart som avataren din. Det er da ingen automatikk i at stuping fra 12 m er mindre farlig enn spiker fra 22.5 m, alt kommer ann på ferdigheter Håper det går bra med kammis'n din, uten varig men forhåpentligvis :krysse fingrene: Det er ikke kameraten min da, jeg veit kun hvem det er... men alikevell Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Du må jo være helt sprø hvis du stuper fra 12 meter Har selv hoppet fra 22.5 meter og kommer aldri til å gjøre det igjen, etter at det har kommet ganske mange alvorlige skader. Logikken i den utalelsen er like smart som avataren din. Det er da ingen automatikk i at stuping fra 12 m er mindre farlig enn spiker fra 22.5 m, alt kommer ann på ferdigheter Håper det går bra med kammis'n din, uten varig men forhåpentligvis :krysse fingrene: Jeg skal være enig i at det er ferdighetene det går på, men det er mye lettere å rette seg opp når du hopper spiker. Nå har jeg aldri stupt fra høyere en 3 meter, og kan ikke si hvordan det er å rette seg opp hvis du kommer litt skjevt. Endret 11. august 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Du må jo være helt sprø hvis du stuper fra 12 meter Har selv hoppet fra 22.5 meter og kommer aldri til å gjøre det igjen, etter at det har kommet ganske mange alvorlige skader. hvis man er sprø etter 12 m, hva faen er man når man hopper fra 22,5? lol Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 22,5 meter? Det er sinnsvakt høyt, og egentlig har jeg ikke helt troen på at du hoppa fra en slik høyde. Men selvfølgelig, du kan nok ha gjort det. Hvor var det btw? MoutainRiviera: Huff, får håpe det går bra med din bekjente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå