Gå til innhold

Tillstanden kritisk for 18 åring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra Definition of drowning.

 

On surface, the brain will die after approximately 6 minutes. However, if submersed in cold water the metabolism can slow down significantly, and one case is documented where a child survived drowning after being submerged in cold water for 70 minutes, and another case of an 18 year old man, surviving 38 minutes under water.

 

Så det er håp ;)

Endret av salif
Lenke til kommentar
Du må jo være helt sprø hvis du stuper fra 12 meter :no:

 

Har selv hoppet fra 22.5 meter og kommer aldri til å gjøre det igjen, etter at det har kommet ganske mange alvorlige skader.

Logikken i den utalelsen er like smart som avataren din.

Det er da ingen automatikk i at stuping fra 12 m er mindre farlig enn spiker fra 22.5 m, alt kommer ann på ferdigheter

 

Håper det går bra med kammis'n din, uten varig men forhåpentligvis

:krysse fingrene:

Endret av dub
Lenke til kommentar
Du må jo være helt sprø hvis du stuper fra 12 meter :no:

 

Har selv hoppet fra 22.5 meter og kommer aldri til å gjøre det igjen, etter at det har kommet ganske mange alvorlige skader.

Logikken i den utalelsen er like smart som avataren din.

Det er da ingen automatikk i at stuping fra 12 m er mindre farlig enn spiker fra 22.5 m, alt kommer ann på ferdigheter

 

Håper det går bra med kammis'n din, uten varig men forhåpentligvis

:krysse fingrene:

Det er ikke kameraten min da, jeg veit kun hvem det er... men alikevell

Lenke til kommentar
Du må jo være helt sprø hvis du stuper fra 12 meter :no:

 

Har selv hoppet fra 22.5 meter og kommer aldri til å gjøre det igjen, etter at det har kommet ganske mange alvorlige skader.

Logikken i den utalelsen er like smart som avataren din.

Det er da ingen automatikk i at stuping fra 12 m er mindre farlig enn spiker fra 22.5 m, alt kommer ann på ferdigheter

 

Håper det går bra med kammis'n din, uten varig men forhåpentligvis

:krysse fingrene:

Jeg skal være enig i at det er ferdighetene det går på, men det er mye lettere å rette seg opp når du hopper spiker.

 

Nå har jeg aldri stupt fra høyere en 3 meter, og kan ikke si hvordan det er å rette seg opp hvis du kommer litt skjevt.

Endret av ikkeno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...