oskog Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Hei der ute Er det noen som kan svare meg på følgende: Jeg har en bil som det er montert et handsfreesett beregnet for nokia 6310 i. Jeg skal ha meg en Sendo X, så jeg lurer på om jeg kan ha 6310 i bilen med kontantkort og bruke bluetooth for å sette over de samtalene som jeg evt.får på Sendo X ? Endret 10. august 2004 av oskog Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det enkleste er vel et tvilling sim kort. Spesielt hvis du er hos Telenor. Der ringer det i begge telefonene med et par sekunders forsinkelse. Hos netcom er det mye mer tungvindt. Der må du skru av den ene og på den andre ellers er du aldri sikker på i hvem av dem det ringer. Lenke til kommentar
Gauty Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det enkleste er vel et tvilling sim kort. Spesielt hvis du er hos Telenor. Der ringer det i begge telefonene med et par sekunders forsinkelse. Hos netcom er det mye mer tungvindt. Der må du skru av den ene og på den andre ellers er du aldri sikker på i hvem av dem det ringer. Så vidt jeg har erfart.. ringer det i begge telefonene samtidig! Så hvis en er stasjonert i bilen, og en annen i lomma, velger du selv hvilken av de du vil besvare! Og til spm om bluetooth og shit.. så skaff deg heller tvillingsim! Det vil si. TO uavhengige simkort, på samme abonoment. Med samme nummer Det ringer praktisk talt to steder, så du selv kan velge hvilken telefon du vil ta Håper dette ga klarhet i noen ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå