abene Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 SP2-problemer Flere brukere melder om problemer med Windows XP etter installasjon av den nye oppdateringen Service Pack 2. Problemene skal kunne unngås med å ta visse forholdregler. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry2591466 En som har problem med å komme seg på nett. Har lastet ned SP2, men har ikke installert den enda, tror jeg dryger den i noen dager til. BTW: når kommer installasjons-cd'ene? Bedre å ha alt inne ved nyinstallasjon istedet for å legge inn etterpå. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 mange som ikke har giddi å lese på NGT's kunde sider også! der står det nemlig at det er problemer med nettet I Oslo Øst! kanskje dette kan være noe av feilen? trodde akkurat det samme selv Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Men han har jo Lyse, de går da vel ikke igjennom NGT's nett, gjør de vel Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Alle linkene til SP2 jeg har sett, henviser bare til engelsk og tysk versjon av XP. Er det bare jeg som har norsk versjon av operativsystemet? Edit: Leste artikkelen og fant ut at norsk ikke er tilgjengelig enda Sveinl. Endret 10. august 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
piit Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Norwegian, September 8, 2004 Lenke til kommentar
pstub Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har installert SP2 uten noen som helst problemer. Men det har gitt en liten bi-effekt som jeg liker dårlig: Jeg har fått igjen alle de teite klikke-lydene når jeg klikker på linker etc i IE! Oppsettet i kontroll-panelet står på "no-sounds"! Noen som har noe tips om hvordan jeg blir kvitt det??? Er utrolig irriterende! Lenke til kommentar
G Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det er mange, med meg som har ZoneAlarm installert. Er det ikke mulig å komme rundt problemet på noen måte? For eksempel få det installert på et vis for så å disable brannmuren i Windows XP helt? Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 har du prøvd å deaktivert XP firewallen i Control Panel da? den som det står off på eller noe sånt? mulig dette hjelper, ellers kan du jo høyreklikke på internet oppkoblingen din og ta av firewallen derifra, dette går også an. for min del har jeg Firewallen av en eller annen grunn på akkurat nå, ikke spør meg hvorfor, men har faktisk ikke fått noen som helst problemer med den enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå