oXygEn Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Tror jeg har klart noe fint noe jeg :smile: Saken er den: Har 2 harddisker, 1 ibm 20 gb og en wdc. Jeg ville ha windows på en 8 gig partisjon av wdcs 100 gig, istedefor på ibm fordi den bråker noe vannvittig! derfor lagde jeg en partisjon 8 gig på wdcen og skulle sette den partisjonen til primary, og den gamle til logical. og da: når den drev på med "moving partition", noe som forøvrig tok veeldig lang tid, på 20 prosent etter kanskje to timer, stoppa den på 20 prosent. Jeg restarta dataen :wink: og når jeg kom inn i windows er bare 8 gig partisjonen der, og når jeg ser på partisjonen i partition magic pro 7 (programmet jeg har brukt til dette), er det gul farge på den, og filsystemet er PQrP / PQFlex. De eneste valgene jeg har er "Delete", "Format" og Change drive letter, men når jeg prøver sist nevnte, kommer en error melding! Noen som vet om noen "recovery" operasjoner jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Sorry, men du tabbet deg ut da du restartet. PM kan gjerne stå stille i en halvtime eller flere timer før den plutselig hopper flere titalls prosent opp. Hvis du vil redde data nå, må du nok kjøpe deg et recovery-program, restore fra backup eller sende inn til IBAS. Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 hva hvis jeg formaterer / deleter? blir alt fint da? hadde tross alt 40 gig stash jeg SKULLE HA da men.. og ja skal innrømme at d var min feil ... den jobba jo da men.. så dødslenge på 22 %!!!!!!! ****!!!!!! Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 vet du om noen slike recovery programmer da? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå