alfern Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Som mange sikkert vet er Windows Update V5 nå blitt tilgjengelig for alle. For å endre slik at windows bruker den kan man skifte ut v4 i linken med v5. MEN: Windows Update V5 (norsk) inneholder ikke oppdateringer fra før SP2 ble utgitt, og som kjent er ikke denne kommet til norsk versjon av winxp enda. Med andre ord, om du legger inn winxp fra scratch og så skifter over til å bruke v5 vil du ikke få noen oppdateringer. Dersom du skifter til v5 vil du ikke kunne bruke v4. For å få tilbake v4 kan du slette Windows Update katalogen i C:/WINDOWS/Nedlastede programfiler. Deretter kjører du WinXP Manager som lar deg sette Winxp til å bruke standard innstillinger for Windows Update. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 (endret) V5 av Windowsupdate er nå akiv og fungerer som den skal for norsk versjon av Windows XP. Forresten er den enkleste måten å få tilbake v4 å slette fila wuweb.dll i c:/windows/system32/ Endret 19. august 2004 av alfern Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) La merke til det samme, har akkurat lagt inn OS'et på nytt, lastet ned de kritiske oppdateringene først, plutselig så hadde jeg windows v.5 update, men jeg hadde masse anbefalte oppdateringer igjen, på version 4. Irriterende. La inn windows på nytt fordi jeg ikke visste hvordan jeg skulle få tilbake v.4 av windows update. EDIT: Dumme meg. EDIT2: Så lastet jeg ned de anbefalte oppdateringene før jeg dro ned de kritiske. Endret 19. august 2004 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå