camxer Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg har veldig lyst på et 6800 siden den har et "gunstig" pris. Men jeg lurer på om noen har fått til et vellykket softmod fra 12 til 16 pipes med rivatuner. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 hadde vært meget gunstig, jeg kjører et vanlig 6800 kort fra MSI nå på 400/800 og 4 pipelines til hadde laga sus i serken. men jeg ser ikke bort fra at rivatuner saken bare var tøys og fanteri... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 hadde vært meget gunstig, jeg kjører et vanlig 6800 kort fra MSI nå på 400/800 og 4 pipelines til hadde laga sus i serken. men jeg ser ikke bort fra at rivatuner saken bare var tøys og fanteri... Hvorfor i allverden skulle den være det ? Lenke til kommentar
sunh Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hvorfor skulle de bløffe med noe sånt? De virker jo ganske seriøse.. Jeg regner med at det kommer etterhvert, men at de vil teste det ut litt først. Forståelig nok i så fall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå