Gå til innhold

feil deler eller bare en rævva data???

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Du kan prøve å kjøre maskinen med kun en av ram-brikkene i. Selv om begge to er PC133, så kan det tenkes at de ikke vil sammarbeide ordentlig, da de er av forskjellige merker.

Men det kan tenkes at hovedkortet ikke er 100% stabil over en viss mengde med ram. (alle løsninger må prøves ut :wink: )

Men om maskinen plutselig henger seg eller stopper etter en tid, kan det tyde på at det er visse ting som gjør at maskinen henger seg.

Vet at visse maskiner med VIA chipset kan henge seg plutselig, men det problemet løses ved å legge inn nyeste drivere for Via. Installer både chipset drivere og AGP driver. Ting skal ordne seg da. Mamma sin maskin var slik (kunne bruke den i en stund, før den plutselig låste seg)

Prøvde å skifte ut hd, cpu, ram osv... Samme dritt hver gang. Det løste seg når jeg tilfeldigvis la inn chipset dilldallet. (den siste løsningen er alltid den som virker...)

Om dette ikke fungere, kan det tyde på at det er noe galt med en eller annen komponent i din maskin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har testet med bare en av gangen, men bare 521 brikka funket ikke. Jeg har den nyeste detonater pakken tror jeg men jeg kan kanskje oppgradere via DRIVERNE. KAn det ha mye og si?? Det lagger som **** når jeg testet empire earth på dårligste oppløsning og dårligste detaljer på 128 ram,så det var uholdbart. HKet skal støtte 1,5 gig ram. Sims gikk 1t og 30 min uten å henge seg på 128 brikken. Det så ut til å funke lenge på 512 brikken i EE helt til den hang seg igjen. Kan hk være trash??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...