tøs Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 2500kroner og oppover tror jeg.. (lang i fra sikkert).. Men se hva du får igjen da.. Prioriter litt.. Ikke kjøp alt på en gang hvis du ikke har penger..spar og kjøp litt og litt.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ikke no vits å stresse så ekstremt med å kjøpe anlegg. Kjenner feelinga å ha ny bil men ikke no anlegg i, men som jeg blei tipsa om: bruk tid på å finn elementer du absolutt digger samtidig KAN leve med økonomisk. Ikke kjøp no crap fordi du ikke har nok penger til det anlegget du egentlig har lyst på, grunnet økonomi (på det aktuelle tidspunktet). Kjøp litt etter litt som tøs nevnte. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Nr1 En virkelig bra spiller! nr2 Et virkelig bra fronsett nr3 En virkelig bra forsterker til frontsette nr4 en bra forsterker til subben nr5 en rå sub! (eller to) Kablene bør være 21mm eller større Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Vel.. det JEG skal kjøpe nå er ny dynamo. Tror mange glemmer å tenke på strøm til alt anlegget de har. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 vet du hvor eg får tak i en større dynamo til en 2000 mitsubishi spacewagon? Lenke til kommentar
tøs Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Du trenger da ikke bytte dynnamo med en normal forsterker. Det lureste du kan gjøre er å teste med det batteriet du har, samt dynnamoen. Har du start problemer, er dette forårsaket av at forsterkeren din trekker mer strøm, en det dynnamoen klarer å produsere. Dynnamo får man kjøpt billig på et opphurreri. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Dynamo er en ting jeg ikke kjøper på fyllinga. Vil ikke risikere å få en som holder 2 dager før den OGSÅ ryker. Og om forsterkeren drar mer strøm en dynamoen klarer å gi så kan man jo hive inn en kraftigere dynamo. Jeg må bytte dynamo uansett så da hiver jeg likegodt inn en kraftigere en. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Dynamo eller info om denne samt laderegulator får du her. Let there be amperage Tips: Sjekk amperestyrken på dynamoen, summer sikringsstørrelsen på det i bilens elektriske anlegg som brukes til vanlig kjøring (lys, varmeapparat, AC osv...) samt sikringsstørelsen på forsterkeren. Om samlet sum er større enn amperestyrken dynamoen gir bør du ha større dynamo Lenke til kommentar
Defus Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) *gjespe* well den greia mi lage 900 watt til meg å bruke, batteriet e på 1050 mA og 65 Ah (fordi det e kaldt i nord å eg trenger startstrøm) subbforsterkern e på 1800 watt rms, firekanalern e vel på 50-75 rms på hverkanal, har 3 tusen metringer med 80 watts pære i hver... Her ser dåkker Endret 9. september 2004 av Defus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå