Krankemot Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) http://smart-sms.no/ fikk denne siden tipset av en bekjent, jeg så straks at dette så uhyggelig ut som et pyramidespill, noe som de selv sier at det ikke er. EDIT: feil URL Endret 10. august 2004 av Blib Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) ## *URL med #ID fjernet* -blacktower ## fikk denne siden tipset av en bekjent, jeg så straks at dette så uhyggelig ut som et pyramidespill, noe som de selv sier at det ikke er. alle pyramidespill nekter på at de er pyramidespill. Endret 10. august 2004 av blacktower Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Det er ikke direkte pyramide nei, siden ingen av de du rekrutterer skal betale til deg. Pengene kommer fra smart-sms. Uansett så vil han tjene penger på at noen signer seg opp via den URLen du akkurat postet så jeg vil fjerne den fra posten din. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 nei, jeg er ikke registrert hvis du påsto det. jeg ville forhøre meg med dere om dette var lovlig, _før_ jeg registrerte meg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 nei, jeg er ikke registrert hvis du påsto det. jeg ville forhøre meg med dere om dette var lovlig, _før_ jeg registrerte meg. Offer gidder du å registrere deg? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=280387 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 nei, jeg er ikke registrert hvis du påsto det. jeg ville forhøre meg med dere om dette var lovlig, _før_ jeg registrerte meg. Offer gidder du å registrere deg? hvem har sagt t jeg gidder å registrere meg? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 lovlig tror jeg det er, men sannsynligheten for å få 200k i året som de sier, den tror jeg er liten, om en ikke tilstedet, for hvem gidder å lese det de får? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 lovlig tror jeg det er, men sannsynligheten for å få 200k i året som de sier, den tror jeg er liten, om en ikke tilstedet, for hvem gidder å lese det de får? Akkurat. Og de har enda ingen kunder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå