Whinz Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 jeg prøver igjen (fikk bare 1 negativ kommentar sist) jeg har kjøpt meg et Chieftec Full / maxi tower, som jeg skal casemodde, jeg lurer på hvilken casemod som hadde vert kul, og hvilken casemod som ikke hadde vert kul Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Gode modder er jo de som virkelig gjør kassa di spesiell. Så det er et vanskelig spørsmål du stiller. Se deg litt rund i andre worklogger osv. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Det bare å bruke fantasien!!. Utrolig mange tråder om det samme. Se på andre modder å ta ideer fra dem, ellr finn på nye selv, så enkelt er det. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 ehh, hvilken casemod hade vært kul? joa ta den derre grønne spicy saken Nei da, du vil sikkert ikke høre at du skal gjøre noe unikt, sånn som gjør at kassa de skal bli spesiell, men det er bare det jeg har å si <-- thats it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå