Echosiren Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) fra Komplett.no, og som ikke har fått firewire bracket med? Edit:Feil butikk Endret 11. august 2004 av Exstasy Lenke til kommentar
1995 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Nope, og ikke du heller Vi har nemlig aldri solgt ett eneste MSI hovedkort Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 :!: Good point! he he Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Handlet MSI K8N Neo Platinum på komplett, jeg fikk ikke med firewire-brakett. Kun USB2.0 Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 fra netshop.no, og som ikke har fått firewire bracket med? Netshop selger ikke dette kortet eller andre MSI hovedkort- så hva du roter etter vet ikke jeg, men du er tydeligvis full av et eller annet- skulle vært IQ-test for å skrive innlegg her Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Sorry, har blitt så glad i netshop at jeg glemte at jeg faktisk kjøpte hovedkortet mitt hos komplett. men se her. det kortet er jo bundlet med firewire bracket... Endret 11. august 2004 av Exstasy Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 fra netshop.no, og som ikke har fått firewire bracket med? Netshop selger ikke dette kortet eller andre MSI hovedkort- så hva du roter etter vet ikke jeg, men du er tydeligvis full av et eller annet- skulle vært IQ-test for å skrive innlegg her Hvorfor iq-test? var jo bare en liten forseelse, du kan da ikke hevde at jeg må være full av et eller annet bare pga av det... Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det må være mulig å tenke LITT før man går ut å faktisk kommer med feilopplysninger som kan ramme butikken. Å bare beklage seg for ting som ikke stemmer er latterlig- tenk deg litt om, ta deg en pause på en time før du kommer med prepubertale innlegg i frustrasjon neste gang. Ikke alle står og venter på akkurat DEG, andre kan gjøre feil UTEN at de er ute etter å gjøre livet surt for deg- og er noe feil så ta det opp med dem som har forårsaket det hele-KOMPLETT- får du da dårlig service eller noe ikke er iht kjøpsloven så kan du poste! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Niks, jeg fikk heller ikke noen FW brakett... Lenke til kommentar
hval Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det må være mulig å tenke LITT før man går ut å faktisk kommer med feilopplysninger som kan ramme butikken. Å bare beklage seg for ting som ikke stemmer er latterlig- tenk deg litt om, ta deg en pause på en time før du kommer med prepubertale innlegg i frustrasjon neste gang. Ikke alle står og venter på akkurat DEG, andre kan gjøre feil UTEN at de er ute etter å gjøre livet surt for deg- og er noe feil så ta det opp med dem som har forårsaket det hele-KOMPLETT- får du da dårlig service eller noe ikke er iht kjøpsloven så kan du poste! Jaja.....så fint at det er tillatt å skrive feil på dette forumet uten at man blir hengt av en eller annen prepubertal type. Lenke til kommentar
xist Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 someone is in their period right about now.. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg har også det hk-et, og har ikke fått med noen brakett, men jeg kan heller ikke se at det står noe sted at det skal følge med noen brakett... Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Kjøpte mitt hos pcutstyr.no, men fikk det heller ikke med. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har bestillt men venter på det. Skal si i fra om det er med eller ikke i pakken min. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Kjøpte mitt hos pcutstyr.no, men fikk det heller ikke med. Jeg og... Ingen FW-bracket. Den kjekke lille bracketen var en av tingene som gjorde at jeg gikk for det hovedkortet. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) * Slettet * Endret 12. august 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det står det at det er 3 IEEE 1394 porter. Når det bare er en på selve hovedkortet, hvor foreslår du at de andre to befinner seg? Eh.. du kødder nå ikke sant? De to siste er kontakter på hovedkortet som brukes hvis du har Firewire-utganger på kabinettet.. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Bah.. klokken var 2 om natten... Jeg kan ikke ha vært helt klar i hodet.... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg fikk heller ikke med noe bracket når jeg fikk kortet fra komplett. Kun to tilkoblinger på hovedkortet til eksterne kontakter, som f.eks foran på kabinettet... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Ingen av oss som har fått det altså.. Mulig at det kun er på kort som selges i Amerika elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå