Eirik-h Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har noen egentlig lagt merke til lyden som kommer når man setter på et bakdeksel? prøv å hør på lyden når du setter på et bakdeksel på en mobil. Det er vel nokia som har de fleste telefonene med utskiftbart bakdeksel. Vil prøve å finne ut den råeste mobilbakdeksellyd. Jeg synes Nokia 3650 og Nokia 3660 har den råeste lyden du har hørt på bakdeksel. Hør på den og si hva dere synes. Eller hvis noen vet om en telefon med bedre lyd så si ifra. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 hææ? det har jeg aldri tenkt på og hva er så kult med det'a? isåfall k700 ha kulest "lyd" mellom 3330 og k700i. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg har hørt om at man diskuterer kuule ringetoner og sånn, men lyd av bakdeksler, det er jaggu noe nytt. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 hør på de det er veldig rått å høre på alle som tar telefonen min plutselig tar av og på bakdekselet og sier : Fy Faen så rå lyd... så gjør de det fler ganger.... Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 nokia 6150 har jo rå lyd når du setter på batteriet da(bakdekselet er batteriet) Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 har dere noen gang åpnet en brus? det er kul lyd det! Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 hør på de det er veldig rått å høre på alle som tar telefonen min plutselig tar av og på bakdekselet og sier : Fy Faen så rå lyd... så gjør de det fler ganger.... Du kødder... ? Seriøst, synes det er tøft med en "klikk!"-lyd ? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 helt seriøs mange som har gjort det har du hørt lyden på 3650 eller 3660? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå