abcd423417984 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jøder har vært utestengt fra mange land før ww2. Lenke til kommentar
student-stjørdal Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Neida, jøder var ikke det. Men USSR var langt fra hyggelig med dem de heller. Og her snakker vi om solidaritet og likhet? De tenkte vel at den enkleste måten å få likhet, var å drepe de som var ulik. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jokke da... USSR fulgte langt ifra den kommunistiske ideologi. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jokke: Siden dette ikke var solidarisk o.l., kan det vel umulig vært kommunisme Neida, seriøst, Trotsky var også jøde, mye rart man kan lære på Vigrid Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jokke: Siden dette ikke var solidarisk o.l., kan det vel umulig vært kommunisme Neida, seriøst, Trotsky var også jøde, mye rart man kan lære på Vigrid Anbefaler i samme slengen siden www.Nigrid.net Sovjet var ikke kommunistisk, OK, men det var det de utgav seg for å være. Ingen commie-samfunn har visst seg å være spesielt solidariske.. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 En annen ting, jødene var egentlig ikke spesielt godt likt i andre deler av verden heller, da. Oh, the Protestants hate the CatholicsAnd the Catholics hate the Protestants, And the Hindus hate the Moslems, And everybody hates the Jews. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Man har ikke lov til å kritisere kapitalisme da ingen land er erkekapitalistiske. Derfor er det upassende å sette USA og kapitalisme i samme setning. No shit? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Kapitalismen er ingen ideologi. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Kapitalismen er ingen ideologi. For noen er den det også.. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 De bør få lov til å ytre seg, akkurat som du får lov til å ytre ditt. De tror like mye på sitt budskap, som du tror på ditt budskap. Det utgjør ingen reell fare at de får lov til å uttrykke seg heller, budskapet deres faller for de aller fleste på sin egen urimelighet. Jeg er for all del imot nazisme, og skulle gjerne sett den knust, men jeg er for total ytringsfrihet. Jeg er enig i alt du sier her. Var det ikke Voltaire som sa noe i denne duren: I disapprove of what you say, but will defend to the death your right to say it. Vet ikke om det har blitt sagt tidligere i tråden, men jeg syns det er så bra sagt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Vet ikke om det har blitt sagt tidligere i tråden, men jeg syns det er så bra sagt. Utrolig fin fyr, han som sa det. Freedom of speach er det viktigste i hele verden. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Kapitalismen er ingen ideologi. Hva som er en ideologi i er irrelevant i denne sammenhengen. Det er forskjell på teori og praksis, og jeg bryr meg mest hvordan ting fungerer i praksis. Lenke til kommentar
student-stjørdal Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det er forskjell på teori og praksis, og jeg bryr meg mest hvordan ting fungerer i praksis. Det er ingen forskjell mellom teori og praksis. Man kan ikke ha en god teori som er dårlig i praksis; det er en selvmotsigelse. Spørsmålet her blir jo nettopp hvordan man kan finne ut om en teori er god eller dårlig, før man setter det ut i praksis. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Faktum er at svært mange commier (i stor grad blitzere) bruker palestinaskjerf.. om ikke direkte en uniformering, men du kan stort sett se hvem som henger på blitz uten å spørre dem.. Det der er noe av det tåpeligste jeg har lest. Har du vært på blitz? Kjenner du flere blitzere bortsett fra han ene du snakket om? Du tar så veldig feil. Jeg veit om mange, og jeg har sjøl vært på blitz flere ganger. Det er ikke så mange som du tror. Du burde ha fakta klare før du sier noe sånt. Og ikke alle som henger på blitz kler seg i slitte, hullete klær. Du må nesten ha en 6. sans du. Du som kan se hvem som henger på blitz uten å måtte spørre dem. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Faktum er at svært mange commier (i stor grad blitzere) bruker palestinaskjerf.. om ikke direkte en uniformering, men du kan stort sett se hvem som henger på blitz uten å spørre dem.. Det der er noe av det tåpeligste jeg har lest. Har du vært på blitz? Kjenner du flere blitzere bortsett fra han ene du snakket om? Du tar så veldig feil. Jeg veit om mange, og jeg har sjøl vært på blitz flere ganger. Det er ikke så mange som du tror. Du burde ha fakta klare før du sier noe sånt. Og ikke alle som henger på blitz kler seg i slitte, hullete klær. Du må nesten ha en 6. sans du. Du som kan se hvem som henger på blitz uten å måtte spørre dem. Hva skal til for å være blitzer? Holder det å ha vært på blitzhuset to ganger, slik som du selv sier? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg vet bare om de blitzerne jeg ser på TV. Dere vet de iltre rockerne som ble kastet ut av skolen fordi de var for ubrukelige, en haug med hjernedøde fjols som alltid havner på skråplan med purken, er imot alt USA foretar seg og vil ha "fred i verden og sånt" mens de feier igjennom Oslo, banker opp purk og setter fyr på søppelbøtter. Nei, nå er det på tide at noen jager dem ut av det lille rottereiret deres. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hvis de eier, eller har tillatelse til å være der, har jeg intet problem med at de er der. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg vet bare om de blitzerne jeg ser på TV. Dere vet de iltre rockerne som ble kastet ut av skolen fordi de var for ubrukelige, en haug med hjernedøde fjols som alltid havner på skråplan med purken, er imot alt USA foretar seg og vil ha "fred i verden og sånt" mens de feier igjennom Oslo, banker opp purk og setter fyr på søppelbøtter. Nei, nå er det på tide at noen jager dem ut av det lille rottereiret deres. WORD ^^ Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg vet bare om de blitzerne jeg ser på TV. Dere vet de iltre rockerne som ble kastet ut av skolen fordi de var for ubrukelige, en haug med hjernedøde fjols som alltid havner på skråplan med purken, er imot alt USA foretar seg og vil ha "fred i verden og sånt" mens de feier igjennom Oslo, banker opp purk og setter fyr på søppelbøtter. Nei, nå er det på tide at noen jager dem ut av det lille rottereiret deres. WORD ^^ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Kommunismen og Nazismen er to ulike idelogier, men som begge ødelegger mennesker. Her må vi skille mellom ideologi, og hvordan dette er blitt praktisert oppgjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå