KydeX Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hei. Etter å ha surfet en stund på nett får jeg opp dialogboks med feilmelding "Internet explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry about the inconvinence." Jeg har windows xp pro sp1 installert. Det er en nesten ny installasjon, da jeg nettopp har skiftet hk, cpu osv. Har prøvd å avinstallere explorer, men tror ikke jeg fikk det helt til. Ihvertfall er problemet der fremdeles. Jeg holder på å bli sprø snart. Noen ganger kan det gå flere timer, mens andre ganger stenger den seg ned etter bare noen sekunder. Er takknemlig for alle tips. Lenke til kommentar
piit Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har du kjørt Windows Update? Om ikke, kanskje du bør gjøre det om det finnes en patch relatert til problemet ditt. (vil ikke tro det men) Opera! Lenke til kommentar
monstar Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Vil anbefale Opera. Jeg brukte IE 6 før men ette jeg gikk over til opera, har jeg ikke angret!!. Det er flere bugs i IE en i opera å. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Installerte du WinXP på nytt etter du skiftet innmaten på maskinen? Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 installerte winxp på nytt etter oppgradering ja. Prøver meg nå på opera. er litt uvant da... Lenke til kommentar
piit Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 installerte winxp på nytt etter oppgradering ja. Prøver meg nå på opera. er litt uvant da... Fortsett å bruk det i en uke, og da vil du ikke skjønne hvor "dum" du har vært som ikke har brukt Opera før nå. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Eh.. nå har samme problem oppstått med opera, om enn ikke like hyppig som med IE6. Dette tyder vel på at det er et windows-problem heller enn et browser-problem. Noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå