wil Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 en pc i huset har mista bridge.dll fra C:/Windows/System32 mappa. etter det jeg har hørt og lest så er denne filen spyware, men det kommer allikevel opp en feilmelding når han starter opp maskina om at bridge.dll mangler i C:/Windows/System32 mappa. lurer litt hva som må gjøres for å fikse dette problemet. noen som vet? håper på mange svar. Lenke til kommentar
piit Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Uhm, jeg har ingen fil som heter bridge.dll engang. Hvilket OS kjører du? Edit; jeg kjører Windows XP. Endret 10. august 2004 av piit Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 ja, selv kjører jeg Windows 2000 PRO ENG, og la inn XP idag sammen med Windows 2000 PRO og i XP fant jeg ikke noe som het bridge.dll iallefall. han kjører Windows XP HOME Norsk. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Fila er relatert til Flinstone Bridge Ad-ware. Åpne : - start - run - regedit Gå til, [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run] og delete entry relatert til bridge.dll Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 vil dette fjerne meldingen om at man mangler bridge.dll? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Ja ! Eller du kan gjøre dette : Åpne notepad, og kopier informasjonen i denne boksen: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run] "RunDLL"=- Så lagre filen fra notepad som bridge-repair.reg på dskrivebordet (bruk save as....) , og så høyreklikk xxx .reg filen og velg "merge". Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 (endret) takk skal du ha syar. det funka og problemet er fiksa. men jeg kan vel bare slette fila fra skrivebordet ikke sant? Endret 10. august 2004 av wil Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Nei du trenger ikke den . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå