DeFalk Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 syntes det er helt greit jeg... lett å finne frem også.. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hmm, siden de fleste, merk fleste, har utstyr som skjerm, kabinett, høytalere etc, som enten er svart/alu farge sølv, så hvorfor ikke noe i den duren? Så hadde det matcha utstyret til mange.. Bare en liten tanke.. Hadde være kult! Btw. Finnes det en OK/HW.no Skjermsparer? Det hørtes genialt ut da:D Støtter denne fult ut. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 og ikke glem å beholde den røde fargen... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Vet at overklokking.no har hyret ett profft selskap til å designe ny side, og tror nesten alt skulle være på plass, men dette er da ganske lenge siden, vinter eller no.. overklokking.no trenger en ny side, og det litt kvikt, syns det er rotete og utrolig umoderne.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Vet at overklokking.no har hyret ett profft selskap til å designe ny side, og tror nesten alt skulle være på plass, men dette er da ganske lenge siden, vinter eller no.. overklokking.no trenger en ny side, og det litt kvikt, syns det er rotete og utrolig umoderne.. den støttes Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 ja, er litt vanskelig å finne frem i guidene og sånt... men ikke glem å beholde rødfargen.. hadde ikke skadet å bytte blåfargen på forumet med rødt heller.. *hint hint* Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 OK.no trenger absolutt et nytt utseende. Det skulle jo lages et nytt, av samme folkene som laget Amobil sin side tror jeg (shoot me if i'm wrong). Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 designet på overklokking er helt greit men jeg syns der det står avdelinger så burde det som står under der ha en litt mindre skrift størrelse elns Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ser liksom ikke helt problemet. Er på forumet for å se hva andre mener/skriver og se på bildene som legges ut. Få litt inspirasjon. Er ikke interessert i masse grafikk og dilldall. Ok at designet ikke er det mest spenstige, men etter min mening er det heller ikke poenget med et forum (bare ta en titt på Bit-tech forumet). Sånn som det er nå er det lett å finne frem og ikke masse dill som tar tid å laste for folk med gode "gammeldagse" modem. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 jo, men når vi alt har blåfargen, så kan den jo enkelt byttes ut med en rødfage uten at det koster noe mer tid for modem-folka... passer bedre med rødt til forum.overklokking.no enn blått... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå