decent Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) På tide at designet på Overklokking.no blir gjort noe med? Mange gode forslag som vil dukke opp bare dere viser interessen for det. Er ikke så vakkert å se på nå for tiden vertfall. ##Topic endret litt av moderator## Endret 6. september 2004 av Blib Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 syns det er helt greit jeg Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 du hører ikke meg klage... funksjonelt og oversiktlig -mamazboy- Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 liker det sånn som det er Lenke til kommentar
jokki Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 En liten oppdatering hadde kansje ikke skadet, men det bør bygge på det nåværende geniale designet. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 En liten oppdatering hadde kansje ikke skadet, men det bør bygge på det nåværende geniale designet. Støttes Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Layouten er okei, men jeg synes det burde være mer som HW.no designet. Mer stilrent. Lenke til kommentar
decent Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 "Stilrent" er visst et ord som de fleste liker å bruke for tiden. Overklokking.no sitt design er meget matt og det er tydelig at det er gammelt. Bare give it a try! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 ikke vær så forbanna jålete!! likte det gamle bedre. det nye blir bare kosmetisk skit. dessten tar det tid å lage nye design, tid som bør brukes på å få noen projekter og artikler inn her! Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Fungerer helt OK.no Bare det ikke blit alt for "jalla" ! Lenke til kommentar
decent Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Demogorgon, altså, hvis overklokking.no er åpne for bidrag for nytt design på siden vil det tikke inn mange gode og bedre design til denne siden enn som er nå. Se bare hardware.no, de har vel lyst ut interessen sin for bidrag? Hvorfor gjør ikke overklokking.no det samme...? Går jo ikke ut over kapasiteten til staff uansett. Man trenger ikke på død å live være så likegyldig. Ansiktsløft er alltid bra Endret 11. august 2004 av decent Lenke til kommentar
Same- Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Veldig enig med at Overklokking.no kunne fått en litenupdate. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 overklokking.no er kjedelig i forhold til hardware.no, men det er nå min mening. Hva med et hw.no layout og skifte fargen fra blå til rød? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Går jo ikke ut over kapasiteten til staff uansett. men da er det jo saktens ingenting galent med tanken.. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 yepp. meget utdatert, -stilrent -funksjonet er det som trengs Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg tar meg friheten og lager et utkast på et enkelt og funksjonelt design til Overklokking.no. (xhtml,css) Kan saktens også gi OK cms'et mitt, som er basert på php og mysql.. (Nyheter, statiske sider, artikler, og lignende.. må bare tilpasse brukerdatabasen, men det skal ikke være noen sak.. men først og fremst vil jeg prøve å få til designet.. noen som har en høyoppløselig logo å sende til meg? [email protected] , spam account, men sjekkes daglig Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 hva med en liten oppgradering på forumet også, f.eks. bytte det blåe til rødt, slik at det matcher mer.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Webdesign, HTML & CSS er sikkert åpne for utfordringer. Overklokking.no er skjemmende for resten av nettverket. En liten oppdatering hadde kansje ikke skadet, men det bør bygge på det nåværende geniale designet. Å bygge det på det nåværende designet blir vel vanskelig, men å bygge på det samme layoutet skal absolutt kunne gå ann. Det er plenty av folk i WDS-avdelingen som har peil nok til å utsmykke og forbedre det til det mest vanvittige og brukervennlige. Endret 19. august 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hmm, siden de fleste, merk fleste, har utstyr som skjerm, kabinett, høytalere etc, som enten er svart/alu farge sølv, så hvorfor ikke noe i den duren? Så hadde det matcha utstyret til mange.. Bare en liten tanke.. Hadde være kult! Btw. Finnes det en OK/HW.no Skjermsparer? Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Syns egentlig at OK.no burde hatt et nytt design jeg. Det nåværende er kjedelig, gammelt og slitt. Få opp noe nytt stilrent, lite "grafikk" og mye css Da blir det MYE penere. Nå er alt så standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå