Whinz Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg har nettopp kjøpt meg et Chieftec fulltower kabinett DETTE som jeg skal casemode.. jeg lurer på hvilken casemod jeg skal ha? noen som vil vise meg ? takker på forrhånd Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Først og fremst så er en case mod din måte å vise at du er selvstendig Altså du vil ha ett kabinett som DU har å BARE du. Jeg anbefaler at du skaffer deg ett tema som du kan jobbe etter, feks: en bil. Modd kabinettet etter ditt behov så gjør du det bra! Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Først og fremst så er en case mod din måte å vise at du er selvstendig Altså du vil ha ett kabinett som DU har å BARE du. Jeg anbefaler at du skaffer deg ett tema som du kan jobbe etter, feks: en bil. Modd kabinettet etter ditt behov så gjør du det bra! skulle heller hatt dette kabinettet : :dette, mente jeg Endret 10. august 2004 av Whinz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå