PGylder Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Hei jeg lurer på om det er noen som har noen tips om polarisasjonsfilter? og evt. andre filtere til Olympus c750uz? Jeg har CLA4 og TCON17,WCON blir det nok også nærmere jul. Er disse filterene til å skru på CLA4 eller er de plassert utenpå konverterne? Hvem har de beste alternativene på nettet? mvh. Per Endret 10. august 2004 av perah Lenke til kommentar
AK+ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Filtrene skrus på CLA4. Du kan ikke ha filter på WCON17. Husker ikke helt om det er mulig på TCON17, men tror ikke det. Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Nei jeg tror heller ikke du kan sette filter på TCON17. Har du noen tips om gode filtre og hvor de er rimeligst? Per Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Er det noen som kan tipse meg om filtre til CLA4? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Bestill et Hoya HMC UV-filter i riktig størrelse (55mm antar jeg). Det kan du få i en hvilken som helst fotosjappe, men det er antakelig billigst på nettet. Prøv "fritekstsøket" i produktguiden her og skriv inn "hoya hmc uv 55 mm" så får du nok noen treff (faktisk 8 treff, fra 220 til 450 kr, der den dyreste er noe bedre enn de andre). Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Hjertelig takk. Lenke til kommentar
Luthion Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hvis du skal kjøpe mange filtre kan det lønne seg å bestille fra f.eks B&H i USA, http://www.bhphotovideo.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå