Håvard Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hei. Jeg skal ha nytt kabinett, og tengte da og gå for et maxi-tower (big tower). Jeg så litt på dette kabinettet. Er det noen som har noen erfaringer med det, og er det noen som foreslår at annet kabinett til ca. samme pris? Lenke til kommentar
decent Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Erfaringen er vel at ca. hele norges land har det der kabinettet. Er du ute etter noe mer originalt kjøper du alt annet enn Chieftec. Lenke til kommentar
Føss Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 hvis du gidder å legge inn litt mer penger får du deg et lian li fulltower!! jeg syntes de er finere... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hei.Jeg skal ha nytt kabinett, og tengte da og gå for et maxi-tower (big tower). Jeg så litt på dette kabinettet. Er det noen som har noen erfaringer med det, og er det noen som foreslår at annet kabinett til ca. samme pris? Hva er vitsen og gå og bære på et tonn, når/visst du ske på lan ? Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 har ett big tower chieftec stående selv... DAMN det er tungt (hvertfall når vannkjølingen OGSÅ er på sin plass...) Vurderer selv å kjøpe dette kabinettet bare fordi det veier mindre, tar mindre plass, og har plass til alt jeg trenger... så ser det jo ikke Chieftec ut heller da OG ikkeminst, så er det plass for litt modifikasjoner om du har litt fantasi -mamazboy- Lenke til kommentar
monstar Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Legg i litt penger du, å kjøp heller et Lian Li. Chieftech sine kabinetter er utrolig tunge!!. Trenger du et Big Tower? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Legg i litt penger du, å kjøp heller et Lian Li. Chieftech sine kabinetter er utrolig tunge!!. Trenger du et Big Tower? jeg trenger ikke et big tower, men jeg hra lyst på et.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå