Bazze Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Hei Prøver å søke i forumet, men får bare feilmeldingen: QUOTE Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesideneFeilmeldingen som oppsto var: Medlemsnavnet du forsøker å sortere etter finnes ikke. Gå tilbake og prøv på nytt. Gjør jeg noe galt ? Kunne sikkert søkt etter svaret men...... EDIT: GLEM DET ! Jeg må bare lære meg å bruke det først Endret 10. august 2004 av Bazze Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 hehe ja jeg sliter osgå med det der skal "søke" etter noe på forumet så kommer enten ei feil melling eller så kommer alt fram Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Har et lignende problem... QUOTE Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesideneFeilmeldingen som oppsto var: Lenken som du brukte er gått ut på dato eller ødelagt.Får denne feilmeldingen når jeg prøver å kome inn på"Retningslinjer" , "Worklogs" og " "Tilbakemeldinger (HW.no)". Skyldes dette overbelastning eller feil? EDIT:Er i orden nå... Endret 13. august 2004 av Fiesta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg