Papillon Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Pc'n det er snakk om er min mors 4 år gammle compaq pc. Da vi startet opp pcen her om dagen ble det bluescreen, med en beskjed om dumping av fysisk minne. Vi restartet og etter en stund kom det noen helt forjævlige lyder fra pcn. Og den låste seg. Dette skjedde hver gang vi skrudde på pcen, og jeg fikk mistanker om virus etc. som fucka opp alt. Derfor formaterte jeg, men midt under innstalleringen av Windows kom de samme lydene, og den låste seg igjen. Har ikke åpna opp pcen enda, men jeg tror nok det er harddisken som det er noe galt med. Isåfall, hvordan kan jeg være sikker på at det er bare harddisken som er storeslemmen her? Det er som sagt en compaq pc, og derfor håpløst å oppgradere (alle delene er shit gammle blabla.), så alternativet er å kjøpe en helt ny BUDSKJETT pc, så hvis noen kunne vært så greie å satt opp forslag til en veldig(!) rimlig, men samtidig passe oppegående pc, så hadde det vært flott. Min mor bruker pcen til surfing på nettet, tekstbehandling etc. På forhånd takk. Papillon Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Mulig det harddisken som er feil. Kjøp i en ny hd eller bruk eventuelt en du har liggende. Er det ikke den, så kjøper du en ny budsjett pc (vel og merke uten hd, siden du allerede har kjøpt denne) Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Her er ett oppsett. Regner med at du ikke trenger ny skjerm. Er intigrert GeForce4 i hovedkortet. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Her er ett oppsett. Regner med at du ikke trenger ny skjerm. Er intigrert GeForce4 i hovedkortet. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Her er ett oppsett. Regner med at du ikke trenger ny skjerm. Er intigrert GeForce4 i hovedkortet. Derja! Nå har vi jo cd/dvd også så da kommer pc'n på under 3000, det er bra det! Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Å ha en DVD-Brenner er jo litt greit og det koster ikke så mye, men hvor mye peng har du egentlig til denne budskjett pc'en? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Jeg har så lite som mulig. Det er ingen behov for dvd-brenner, og cd-brenner, dvd og floppy har vi fra før. Så da ser det ut som jeg kan få presset prisen til rundt 3000. Hvordan er skjermkortet? GeForce4 MX hvafornoe? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Jeg har så lite som mulig. Det er ingen behov for dvd-brenner, og cd-brenner, dvd og floppy har vi fra før. Så da ser det ut som jeg kan få presset prisen til rundt 3000. Hvordan er skjermkortet? GeForce4 MX hvafornoe? Da har jeg fjernet DVD-brenner og floppy. Tror det er Geforce4 MX med delt skjermkortminne. Ikke noen high end, men skal takle fint spill som CS. EDIT: Her Kan du finne 3dmark01 scoren. EDIT2: Ser ut som at det tar litt tid til handlevognen er oppdatert. Endret 10. august 2004 av svalbard Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Flott! Du har ikke fjerna cd/dvd/floppy ennå, men det tar kanskje litt tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå