Gå til innhold

Farscape - The Peacekeeper Wars starter 17 okt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dårlige seertall i forhold til de høye produksjonskostnadene.

Delvis riktig.

Sci-fi channel satset denne tid på to store serier; Farscape og Stargate SG-1.

Stargate hadde høyere seertall, men også en annen faktor; seerene var hovedsaklig unge menn (lette å selge ting til). Mens Farscape tiltrakk ett større utvalg av folk, blant annet unge kvinner. Sci-fi channel visste ikke helt hvilke reklamer de skulle kjøre i Farscape sine pauser, og på den måten, mistet de sponsorer.... Dermed, kansellerte de sesong 5 akkurat når filmteamet var i ferd med å filme de siste scenene i Sesong 4.

Men det var digg at det ble en mini-serie :thumbup:

Endret av Cybermantix
Lenke til kommentar

Steike å jeg gleder meg til denne, har sesong 1-4 på DVD på hedersplass. Sammen med Babylon 5 syns jeg dette er beste Sci-fi som er lagd ever, og slår det =#==%#=%=#= Star Trek mølet ned i støvlene, Star Trek er omtrent like interessant som å se maling tørke til sammenligning.

Lenke til kommentar
  • 9 år senere...
Gjest Bruker-292501

Oi så dyrt, fant en annen dvd av samme film som er tysk import, har da tysk tekts men koster bare 10 euro i brukt. Er det dollar eller euro dem bruker der på amazon uk? Har lurt på det lenge. Ja tråden er gammel, dæven tenk at den er nesten 10 år gammel og likevell føles det ihvertfall for meg ikke lenge siden vi var i 2004

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Heh, sjekket ikke prisen engang. Den er uansett verdt det, om det er femti eller fem hundre spenn vi snakker om. ;) Amazon.co.uk bruker for øvrig Engelske pund. Ett pund er ca ti kroner i norske.

Hm så ikke euro eller dollar? Så når jeg skal bruke money converter velger jeg heller british pund?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...