the_zombie Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Slik ser det ut i juiced, har satt den på 800*600 og alt på lavest men likevel så virker det ikke. Vet at maskinen min suger, men det må da gå an å spille det på lavest? Prosessor: Xp 2000+ Grafikkort: G4 Ti 4200 64mb RAM: 256 mb (husker ikke merket) Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Gammel skjermkort driver Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Har prøvd meg litt fram i forskjellige oppløsninger og forskjellige innstillinger. Mange av innstillingene er det helt greit å kjøre på, men det er altid noen grafikkproblemer som gærne farger, rare teksturer og sånt. Bruker veldig lite av pcen dette spillet, kunne kjøre det i 1600*1200 med alt på fult nesten uten hakking, eneste dumme var at det gikk i liksom "slowmotion". En annen bug er at det ikke er en quit-knapp i demoen, så jeg må bruke ctrl+alt+del for å gå ut. Jeg har forresten den nyeste driveren Endret 10. august 2004 av the_zombie Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hva er minstekrava på spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå