batigoal Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hei! Kan noen hjelpe meg med følgende problem? Har en SE K700i. Når jeg er på trening blir mobilen liggende påslått i et skap i en kjeller, som ikke har mobildekning. Etter trening tar jeg med tlf ut igjen og den finner automatisk en nettoperatør. Problemet er bare at jeg ikke får mottatt noen sms. Jeg må skru av mob og slåden på igjen før jeg får mottatt sms. Dette er irriterende. Er dette et kjent problem som jeg bare må innfinne meg med? Har noen vært borti noe lignende? Og til slutt, vet noen om Zodiac i Nydalen oppdaterer k700i med den nye fw? Og hvor lang tid det tar? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Det har jeg ikke opplevd, men jeg har opplevd. Eller det er slik det er idag også, at hvis jeg har mobilen og skrur på mobilen igjen og jeg har motatt noen meldinger mens den har vært av så står det ikke tidspunktet når den personen sendte meldingen. Det står bare når jeg mottok den, altså da jeg skrudde på telefonen Litt irriterende, da dette er på andre mobiler jeg har hatt før Lenke til kommentar
batigoal Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Hei ja! Hvis du tar opp mld du har fått mens tlf har vært avslått og trykker på "mer" og deretter "detaljer", så vil du se når sms`n ble sendt og når du mottok den. batigoal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå