Jørgen Sørheim Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Norsklærer med løyve til å drepe. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) sengetester for jysk daglig leder av en butikk som selger KUN anime relaterte varer daglig leder av komplett.no betatester for EA Games mordoppdrag på visse politikere å knuse Microsoft imperiet kvalitetstester for Freia Melkesjokolade kvalitetstester for Coca Cola company å bygge persocons(de som ikke forstår denne, se Chobits) verdens beste fredsmegler gud der finnes mange flere ting jeg kunne tenkt meg, men jeg kommer ikke på noen nå... Endret 16. august 2004 av Kimius Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Etter nærare omtanke trur eg at eg ville blitt nettverk-administrator for eit gamleheim.. Iallefall dei eg kjenner til.. To pc'er med Windows XP og norton-antivirus, ein printer.. Det hadde kanskje blitt for vanskeligt.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) UFF! Det verste jeg vet er smårips og andre fjortisser som tror "XXX Super-Toolbar with free pr0n" er bra å ha. Se for deg de PCene etter en måned når du må løpe rundt å fjerne virus, spyware og annen dritt fra annenhver PC 24 timer i døgnet >_< Skal man være admin på skole så får det bli på høgskolenivå Det er jo litt av det som gjør det morro, vil jeg tro. Du må lære de jævlene hvordan det skal gjøres, evt. ha et så godt system at de ikke får lastet det ned. Første prioritet: ut med Internet Explorer, inn med Firefox\opera Endret 16. august 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå