tor_erik Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 bø ....... Anyways, tenkte på at de sikkert trenger testsjåfører i WRC-sirkuset også... *Håpe* Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 jobber som jeg er kvalifisert til: Forfatter, fotograf (som sagt, ikke en beskyttet tittle ) filmskaper (anntar at dem som starter hobby virksomhet på den måten uten formell utdanning også kan klare seg?) Nettverksadmin i ett mellomstort firma på ca 100-150 PC'er Nettverksadmin på en skole Webdesigner/koder Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Nettverksadmin på en skole Stol på meg. Du vil ikke blir nettverksadmin på en skole. Det er sånn omtrent den værste drittjobben man kan få. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Nettverksadmin på en skole Stol på meg. Du vil ikke blir nettverksadmin på en skole. Det er sånn omtrent den værste drittjobben man kan få. Verre enn dassvasker? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Verre enn dassvasker? Jeg vaska dasser i to uker i sommer, mer bekymringsløst og anti-stressende arbeid finner du ikke. Endret 14. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Verre enn dassvasker? Jeg vaska dasser i to uker i sommer, mindre bekymringsløst og anti-stressende arbeid finner du ikke. Kverulant Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Mente MER bekymringsløst, ikke mindre. :] Og Fela: STFU NOOB. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 IMO er jeg ikke noob akkurat i dette tilfellet;) Dassvasker ER kinda bad, samma hva du sier. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Dassvasker ER kinda bad, samma hva du sier. Seff, det sugde eselrompe, men det var ikke akkurat en stressende og psykisk krevende jobbm slik admin på en skole er... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Vel, noen har anlegg for å vaske dasser, og noen har anlegg for å administrere PC-er på en skole. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Dassvasker ER kinda bad, samma hva du sier. Seff, det sugde eselrompe, men det var ikke akkurat en stressende og psykisk krevende jobbm slik admin på en skole er... Jeg tror ikke Virtuelli har utvikla stress og kort lunte, det ble han født med. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Det er ikke noe problem å ikke stresse. Alle andre stresser mer enn nok uten at jeg hjelper til. Om jeg så er Donald Trump eller skoleadmin er det bare å ta det rolig, så er alle jobber avslappende. Å se på andre stresse minner meg om hvor lettvint livet mitt er Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Astronom evt skribent i National Geographic / Illustrert Vitenskap Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 skulle gjerne jobbet i Liverpool fc eller vært en fotball reporter som reiser rundt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Superhelt! Kunne godt tenkt meg admin på skole jeg, om skolen hadde hatt skikkelig utstyr og ressurser å bruke på det. En av de fancy fremtidsskolene, der alle har pc, Wlan dekker hele driten osv. (ungdomsskole helst) Ikke fordi jeg føler jeg kommer til å tenne på 15 år gamle jenter med bar mage, men fordi ungdommer er interessant (er jo en nå, men kunne godt tenkt meg å jobbe med sånne som meg ) Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jedi-Ridder. Det må nå ver ein feit jobb da Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Superhelt! Kunne godt tenkt meg admin på skole jeg, om skolen hadde hatt skikkelig utstyr og ressurser å bruke på det. En av de fancy fremtidsskolene, der alle har pc, Wlan dekker hele driten osv. (ungdomsskole helst) Ikke fordi jeg føler jeg kommer til å tenne på 15 år gamle jenter med bar mage, men fordi ungdommer er interessant (er jo en nå, men kunne godt tenkt meg å jobbe med sånne som meg ) UFF! Det verste jeg vet er smårips og andre fjortisser som tror "XXX Super-Toolbar with free pr0n" er bra å ha. Se for deg de PCene etter en måned når du må løpe rundt å fjerne virus, spyware og annen dritt fra annenhver PC 24 timer i døgnet >_< Skal man være admin på skole så får det bli på høgskolenivå Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Bilmekaniker som kan det meste. Derfra modde og style alt mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå