Gå til innhold

Hva ville du helst hatt som jobb?

G.Haaland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jobber som jeg er kvalifisert til:

Forfatter, fotograf (som sagt, ikke en beskyttet tittle ;) )

filmskaper (anntar at dem som starter hobby virksomhet på den måten uten formell utdanning også kan klare seg?)

Nettverksadmin i ett mellomstort firma på ca 100-150 PC'er

Nettverksadmin på en skole

Webdesigner/koder

Lenke til kommentar

Superhelt! :w00t:

Kunne godt tenkt meg admin på skole jeg, om skolen hadde hatt skikkelig utstyr og ressurser å bruke på det. En av de fancy fremtidsskolene, der alle har pc, Wlan dekker hele driten osv.

(ungdomsskole helst) Ikke fordi jeg føler jeg kommer til å tenne på 15 år gamle jenter med bar mage, men fordi ungdommer er interessant (er jo en nå, men kunne godt tenkt meg å jobbe med sånne som meg :p )

Lenke til kommentar
Superhelt! :w00t:

Kunne godt tenkt meg admin på skole jeg, om skolen hadde hatt skikkelig utstyr og ressurser å bruke på det. En av de fancy fremtidsskolene, der alle har pc, Wlan dekker hele driten osv.

(ungdomsskole helst) Ikke fordi jeg føler jeg kommer til å tenne på 15 år gamle jenter med bar mage, men fordi ungdommer er interessant (er jo en nå, men kunne godt tenkt meg å jobbe med sånne som meg :p )

UFF! Det verste jeg vet er smårips og andre fjortisser som tror "XXX Super-Toolbar with free pr0n" er bra å ha. Se for deg de PCene etter en måned når du må løpe rundt å fjerne virus, spyware og annen dritt fra annenhver PC 24 timer i døgnet >_<

Skal man være admin på skole så får det bli på høgskolenivå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...