Gå til innhold

Hva ville du helst hatt som jobb?

G.Haaland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jobb og jobb...

Jeg vil gjerne bli hjelpearbeider eller lege i et eller annet trengende land. Tingen er den at man ikke tar penger for sånt. Allikevel er hele cluet med å være hjelparbeider å ikke sulte ihjel selv. Tenker jeg skulle "jobbet" som selvstendig kunstner. Alt fra tegning til maling til fotografi til filmskaping. Og bo ved et vannhull på en afrikansk savanne med alle løvene og strutsene og malesakene og kameraene. Og dama.

...og fiberlinja. Erhm...

Jeg tror jeg er i ferd med å vokse nerden av meg. Jeg er vel bare en deltidsnerd er jeg redd for. Jeg måtte nok hatt en teknologibolig hjemme i Norge igjen. Og pendle. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Akkurat nå driver kompisen min med å installere Windows på nye skolemaskiner til en ungdomsskole. Han tjener like under 100 spenn i timen for å trykke på "next" og "ok".

Lenke til kommentar
Akkurat nå driver kompisen min med å installere Windows på nye skolemaskiner til en ungdomsskole. Han tjener like under 100 spenn i timen for å trykke på "next" og "ok".

Det tjente jeg også 100 på, men jeg satt hjemme på rommet og fjernstyra det via VPN osv. :D Tjente 11k. *digge ICA som gir nice jobber*

Lenke til kommentar

Hvis alle er like hadde jeg laget en Norton ghost backup og hatt som jobb og bare sette en cd i neste maskin når den ene er ferdig :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis alle er like hadde jeg laget en Norton ghost backup og hatt som jobb og bare sette en cd i neste maskin når den ene er ferdig :D

Problemet er bare at personen som gjør det ikke er kompetent nok. Ergo; de kunne betalt meg halvparten, fått dobbel kompetanse og halvparten av ventetiden. Verden sucks.

Lenke til kommentar
hehe, sånn går det når man ansetter folk som syns de er flinke\kule når de kan installere windows helt selv! Til og med uten hjelp fra pappa som ikke vet hvor tab er på ett tastatur engang ;)

Hehe.. Skulle sett karen som wh1te snakka om prøve å feilsøke! Det er faktisk det som er vanskligst med PC. Greit nok å sette sammen/legge inn shit, men når j'velskapen går i stykker er det jo greit å ha litt kompetanse til å reparere det.

Lenke til kommentar

Problemet er bare at personen som gjør det ikke er kompetent nok. Ergo; de kunne betalt meg halvparten, fått dobbel kompetanse og halvparten av ventetiden. Verden sucks.

Men når det er slik at man tjener pr time, så vil du vel ikke korte ned tiden til halvparten? :p

Endret av Jerre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...